Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@12:19:44 GMT

واکنش حشدالشعبی به اقدام گروه موسوم به «رَبع الله»

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۱۱۷۷

واکنش حشدالشعبی به اقدام گروه موسوم به «رَبع الله»

سازمان «حشد شعبی» عراق امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تحرک نظامی نیروهای این گروه در پایتخت عراق کذب محض است.

به گزارش مشرق به نقل از الفرات نیوز، سازمان «حشدالشعبی» عراق امروز پنجشنبه بیانیه ای را در خصوص تحولات اخیر بغداد، پایتخت عراق منتشر کرد. 

بر اساس این گزارش، حشد شعبی در بیانیه خود آورده است: اخبار منتشر شده در خصوص تحرکات نظامی حشد شعبی در بغداد، پایتخت عراق کذب محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر تحرک نظامی حشد شعبی در پایتخت عاری از صحت است. 

سازمان حشد شعبی در بیانیه خود همچنین تاکید کرده است که نیروهای این گروه تحت فرمان فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق هستند و با هماهنگی  فرماندهی عملیات مشترک عمل می کنند. 

گفتنی است، نیروهای وابسته به گروه موسوم به «رَبع الله» امروز پنجشنبه همراه با خودروها و تجهیزات نظامی خود در خیابان های بغداد حضور یافتند و بیانیه تهدیدآمیزی را خطاب به نخست وزیر عراق قرائت کردند. منابع رسانه ای اعلام کردند که هنوز خبری درباره درگیری احتمالی میان نیروهای گروه مذکور با نیروهای امنیتی عراق مخابره نشده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا حشد شعبی عراق بغداد حشدالشعبی حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

کد خبر 6089415

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی