Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@21:41:46 GMT

۵۰واحد صنفی در شهرستان آبدانان پلمپ شده است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۱۴۲۷

۵۰واحد صنفی در شهرستان آبدانان پلمپ شده است

رئیس اداره صمت شهرستان آبدانان گفت: در پی بازدید از ۹۵واحد صنفی و برابر مصوبات ستاد کرونا شهرستان تعداد ۵۰واحد صنفی در شهرستان آبدانان پلمب شده است.

«تیمور هاشمی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزارش شبستان در ایلام، اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان کرونا و تبدیل شدن وضعیت زرد شهرستان  به نارنجی گشت ضربتی و اضطراری کمیته نظارت ستاد کرونا شهرستان تعداد ۵۰واحدصنفی واماکن عمومی شامل استخر، باشگاه ها وسالن های ورزشی و بدنسازی،کافی شاپ وقلیان سرا  در این شهرستان پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت نگران کننده شیوع بیماری کرونا و افزایش آمار مبتلایان که منجر به تغییر  وضعیت آبدانان از لحاظ رنگ بندی شده است، برای اجرای  دقیق مصوبات ستاد کرونا این میزان پلمپ امروز انجام شده است.

 

رئیس اداره صمت شهرستان آبدانان افزود: گشت مشترک کمیته نظارت بر اصناف و اماکن شهرستان متشکل از اداره صنعت و معدن وتجارت، شبکه بهداشت و درمان،اداره نظارت اماکن عمومی نیروی انتظامی، ورزش وجوانان و اتاق اصناف با محوریت فرمانداری آبدانان در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی این میزان واحد صنفی را پلمپ کردند.

 

هاشمی گفت: باتوجه به مصوبات ستاد کرونا شهرستان اداره صمت در راستای اجرای  دستورالعمل های این ستاد با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان جهت جلوگیری از انتشار  این ویروس حتما باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیوع بیماری کرونا ویروس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آبدانان شهرستان آبدانان ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام

فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام اظهار کرد: مجوز ایجاد پنج کارگاه صنایع‌دستی در رشته‌های نقاشی سفال زیر لعابدار، حصیربافی، زیورآلات سنتی، نقاشی سفال و خراطی چوب برای فعالیت صنعتگران علاقه‌مند به این رشته‌ها در شهرستان آبدانان صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۱ کارگاه صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف در این شهرستان فعالیت دارند، عنوان کرد: مجوز تأسیس کارگاهی مجوزی است که برای راه‌اندازی و ایجاد ظرفیت‌های جدید تولید، اشتغال، توسعه و تکمیل ظرفیت‌های موجود در یک رشته مصوب صنایع‌دستی صادر می‌شود و بیانگر پیش‌بینی ظرفیت و نوع تولید محصولات است.

وی تصریح کرد: صنایع‌دستی جزو مشاغلی است که از مزایای آن می‌توان تجهیزات ارزان، سهولت دسترسی، بازار فروش و آموزش سریع آن را نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • پیش‌بینی برداشت ۳۰ هزار تن گندم مازاد از مزارع آبدانان
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی