Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی اتوبوس در محور" زاهدان- بم "

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری، در محور" زاهدان- بم "، یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ "کشواد بهروزی زاده" رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان بیان داشت: شب گذشته یک فقره واژگونی خودرو، در کیلومتر ۱۸۰ محور "زاهدان- بم" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا با ۲۱ نفر سر نشین از جاده خارج و واژگون شده است.

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه یک نفر که از مالکان اتوبوس بوده در دم فوت و ۲ مسافر نیز به شدت مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان با اشاره به اینکه ۱۶ نفر از سرنشینان اتوبوس نیز به صورت سطحی مجروح و توسط نیرو‌های امدادی در محل به صورت سرپایی مداوا شده اند، خاطر نشان کرد: علت تامه وقوع این حادثه نقص فنی خودرو (قفل شدن ناگهانی فرمان اتوبوس) اعلام شده است.

توقیف ۶۴ هزار لیتر بنزین قاچاق در سیستان و بلوچستان

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان "سیب و سوران" ۶۴ هزار لیتر بنزین قاچاق قبل از رسیدن به مقصد توقیف شد.

سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان "سیب و سوران" در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "خاش- پسکوه" به ۲ دستگاه کشنده سوخت کش مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو ها، در بازرسی از آن‌ها مقدار ۶۴ هزار لیتر بنزین قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه ۲ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه قاچاق کالا و سوخت، حیات اقتصادی کشور را تهدید میکند، بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

توقیف محموله ۱۰ تنی، روغن خوراکی در"ایرانشهر"

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف ۱۰ تن روغن مایع خوراکی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ "حسن کیخا " فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور " ایرانشهر – بزمان" به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند.

او افزود: ماموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۱۰ تن روغن مایع خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: ارزش تقریبی این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک استان ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ کیخا خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی با اشاره به اینکه پدیده قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

توقیف یک هزار و ۶۳۰ حلقه لاستیک قاچاق قبل از رسیدن به مقصد

 با تلاش مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر بیش از یک هزار و ۶۳۰ حلقه لاستیک خودروی قاچاق قبل از رسیدن به مقصد توقیف شد.

سردار "احمد طاهری " فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر " با اشراف اطلاعاتی خود از انتقال یک محموله بزرگ لاستیک قاچاق، از مبدأ بندر چابهار به مقصد مناطق مرکزی کشور، از طریق محور‌های مواصلاتی آن شهرستان مطلع شدند.

او  افزود: مأموران با رصد و کنترل محور‌های مواصلاتی، سرانجام روز گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور" ایرانشهر – بم "، کامیون حامل لاستیک‌های قاچاق را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از کامیون توقیف شده، یک هزار و ۶۳۶ حلقه لاستیک قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: ارزش تقریبی محموله توقیف شده توسط کارشناسان اداره گمرک استان ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

او  خاطر نشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار طاهری با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، پدیده قاچاق را یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان انتظامی شهرستان ایرانشهر قاچاق کالا یک دستگاه توقیف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب

سرهنگ منصور محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از وقوع قتل یک نفر در روزهای پایانی فروردین سال جاری در یکی روستاهای بخش گواور گیلانغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی گیلانغرب با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی قاتل فراری در یکی از شهرهای استان ایلام شده و طی عملیاتی منجسم موفق به دستگیری این فرد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب با اشاره به انتقال متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی گیلانغرب، تصریح کرد: این فرد در بازجویی‌ها به قتل اعتراف و انگیزه‌اش را اختلافات شخصی و انتقام جویی عنوان کرد.

محمدی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی فرد قاتل به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 6091358

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد