Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@20:21:14 GMT

نگاهی بر بازار میوه در هفته اول فروردین ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۱۷۲۰

نگاهی بر بازار میوه در هفته اول فروردین ۱۴۰۰

مشاهدات میدانی از بازار میوه در ابتدای سال ۱۴۰۰ حاکی از آن است که در سطح خرده فروشی ها قیمت میوه در مقایسه با هفته های آخر اسفند تغییری نداشته است.

به گزارش ایسنا براساس مشاهدات میدانی از خرده فروشی های سطح شهر تهران قیمت هرکیلو پرتقال تامسون جنوب ۳۴ هزارتومان، پرتقال تامسون شمال ۲۰ هزارتومان، موز ۴۵ هزارتومان، سیب درجه یک ۲۰ هزارتومان، خیار ۱۵ تا ۲۰ هزارتومان، نارنگی ۳۰ هزارتومان، گوجه فرنگی ۶۵۰۰ تومان، پیاز ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، سیب زمینی ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰تومان، سبزی دسته ای ۱۰ هزارتومان و هندوانه ۳۰۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که قیمت های ذکر شده حدودی بوده و بسته به منطقه و محله ممکن است بیشتر یا کمتر باشد.

این در حالیست که هفته های آخر اسفندماه نیز قیمت هرکیلو پرتقال تامسون شمال ۲۰ هزارتومان، پرتقال جنوب ۳۸ هزارتومان، سیب ۱۶ هزارتومان، موز ۵۰ هزارتومان، گوجه فرنگی حدود ۶۰۰۰، پیاز زرد ۶۰۰۰ تومان، پیاز سفید ۶۵۰۰ تومان، سیب زمینی۶۰۰۰ و خیار ۱۵ تا ۱۷ هزارتومان بود.

مقایسه قیمت ها در هفته اول فروردین ماه ۱۴۰۰ و هفته آخر اسفند۹۹ نشان می دهد که قیمت برخی از اقلام میوه همچنان مانند روزهای گذشته و بدون تغییر مانده است و به نظر می رسد وعده کاهش قیمت میوه از طرف مسئولان مربوطه تنها مختص شب عید بوده است.

 

لینک کوتاه: asriran.com/003G2Y

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ۲۰ هزارتومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • توقف رشد صنایع بزرگ؟