Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@16:08:41 GMT

باغ جهانی فین کاشان از فردا به روی گردشگران بسته است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۱۷۲۷

باغ جهانی فین کاشان از فردا به روی گردشگران بسته است

مهدی دلاوری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه علیرغم تذکرات مداوم دانشگاه علوم پزشکی کاشان متأسفانه بازدیدکنندگان از باغ فین کاشان اهتمامی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ندارند، اظهار داشت: از فردا جمعه ششم فروردین باغ جهانی فین کاشان بر روی گردشگران و بازدیدکنندگان بسته است.

وی با بیان اینکه متأسفانه بر خلاف گفته‌های پیشین مسئولین مبنی بر بلیط فروشی به صورت اینترنتی این موضوع اصلاً اتفاق نیفتاد و بلیط به صورت حضوری فروخته می‌شد، ابراز داشت: عدم رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی توسط بازیدکنندگان از دیگر عوامل بسته شدن باغ جهانی فین کاشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات تاکنون دو هزار و ۲۴۰ بازرسی توسط بازرسان معاونت بهداشتی دانشگاه انجام شده است، تصریح کرد: در اثر این بازرسی‌ها ۲۰ واحد پلمب و برای ۲۱۰ واحد نیز اخطار صادر شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵ واحد هم به مراجع قضائی معرفی شده‌اند، گفت: بازرسی‌ها تا پایان تعطیلات در پی اجرای طرح تشدید گام چهارم مبارزه با کرونا در منطقه کاشان ادامه خواهد داشت.

دلاوری همچنین با اشاره به اینکه در صورتی که تست کرونا فردی مثبت باشد تا ۱۰ نفر از اطرافیان او وضعیت آنها از نظر ابتلاء به کرونا تست می‌شود، افزود: طی تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از یک هزار و ۴۰۰ تست سریع کرونا گرفته شده است که ۱۱۳ تست از این تعداد کرونامثبت بوده است.

وی با اشاره به رشد فزاینده تعداد مبتلایان و بیماران بستری در کاشان تاکید کرد: در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی پیک بعدی شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان نزدیک است.

کد خبر 5175832

منبع: مهر

کلیدواژه: باغ فین کاشان پروتکل های بهداشتی گردشگری جاذبه گردشگری ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تردد وسایل نقلیه گردشگری مسافران نوروزی گرگان بوشهر سانحه تصادف نوروز وزش باد اردبیل فین کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد

به گزارش صدای ایران از آنادولی، وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه امروز پنجشنبه طی گزارشی اعلام کرد: ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی در چهار ماهه نخست سال جاری از شهر زیبای ساحلی آنتالیا بازدید کردند.

میزان بازدید گردشگران خارجی در چهارماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴.۱۰ در صد افزایش داشته و این میزان به عنوان یک آغاز موفق ثبت شده است.

گردشگران آلمانی در ماه آوریل با ۲۵۹ هزار و ۷۱۷ بازدیدکننده رتبه اول را به خود اختصاص دادند و پس از آن روسیه و انگلستان در جایگاه بیشترین بازدیدکنندگان از آنتالیا قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد