Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، ۳۷۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر کیلو وارد بازار استان شد.

حسین پور تصریح کرد: همچنین ۱۲۰ تن مرغ تنظیم بازار با قیمت بیست هزار و ۴۰۰ تومان از ابتدای تعطیلات نوروز در بازار استان توزیع شد.

حسین پور گفت: امروز نیز در بازار یاسوج ۵۲ تن مرغ کشتار روز با قیمت ۲۶,۰۰۰ تومان و ۱۵ تن مرغ گرم تنظیم بازار با قیمت هر کیلو ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در بازار توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز گذشته نیز ۳۲ تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار توزیع شده است.

حسین پور با بیان اینکه تلاش ما بر مدیریت مناسب و جلوگیری از تهی شدن بازار از مرغ و کنترل قیمت‌ها بود، تصریح کرد: با تلاش‌های انجام گرفته صف‌های مرغ شکسته شده و مرغ‌ها از کشتارگاه تا توزیع با نظارت همراه شد.

رئیس صمت استان از فعالیت ۲۰ تیم بازرسی و همکاری دستگاه‌ها در کنترل و نظارت‌ها خبر داد و ابراز داشت: تمام کالاهای تنظیم بازار با نظارت بازرسان مقیم به دست مردم می‌رسد.

وی افزود: بسیاری از همکاران در قالب تیم بازرسی با تمام توان در فرایند مدیریت و نظارت بر بازار حضور دارند.

حسین پور گفت: جمعه شب نیز بیش از ۶۰ تن مرغ کشتار شده و برای تأمین بازار روز شنبه با نظارت مستقیم وارد شبکه توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در زنجیره تولید و توزیع، تحویل مرغ تا مرحله کشتارگاه به عهده جهاد کشاورزی استان بوده که بازار استان روزهای پر فراز و نشیبی به علت عدم وجود مرغ برای کشتار به خود دیده و باید دید متولیان استمرار بخشی و انسجام به این زنجیره توزیع را عملیاتی خواهند کرد یا خیر؟.

کد خبر 5175838

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن تجارت تنظیم بازار ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تردد وسایل نقلیه گردشگری مسافران نوروزی گرگان بوشهر سانحه تصادف نوروز وزش باد اردبیل حسین پور تن مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید

همین الان و زیر ۵ دقیقه در صرافی بین المللی "کوینکس" ثبت نام کنید با ۳ خبر خوب:

1- کوینکس، به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال جهان، از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند و تمام مراحل به فارسی است.

2- تا همیشه ۱۰ درصد از کارمزد تراکنش تان را به حساب خودتان واریز می کند.

3- گروه تخصصی "کِی و چی" به عنوان "سفیر رسمی" کوینکس برای فارسی زبانان جهان، هم آموزش رایگان می دهد و هم می گوید کی، چه ارزی را بخرید و کی بفروشید تا سود دلاری داشته باشید.

لینک ثبت نام در کوینکس

لینک عضویت در کانال "کِی و چی" (دوره های آموزش آنلاین و رایگان در این کانال اطلاع رسانی می شود)

@keyochi

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر