Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت جام، جواد دامن‌پاک با اشاره به حریق ۲هکتار از پوشش گیاهی سایت پرورش آهو چشمه گل، اظهار کرد: این حریق پس از سه ساعت تلاش مأمورین یگان حفاظت، همیاران محیط‌ زیست، مأموران آتش‌نشانی این شهرستان مهار و از گسترش آتش‌سوزی در منطقه پیشگیری شد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست تربت‌جام دلیل این حریق را بی‌احتیاطی گردشگران در برافروختن آتش در مجاورت سایت دانست و ‌افزود: به علت وزش باد شدید حریق به‌سرعت به داخل سایت پرورش آهو چشمه گل سرایت و گسترش پیدا کرد که خوشبختانه با پشتیبانی شورای هماهنگی مدیریت بحران حریق در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سایت تکثیر و پرورش آهو چشمه گل با وسعت ۱۴ هکتار در ۱۷ کیلومتری تربت‌جام قرار دارد و از سال ۱۳۸۷ کار خود را باهدف پرورش، تکثیر و احیاء گونه آهو، در شهرستان تربت‌جام آغاز نموده است که موفق‌ترین سایت تکثیر گونه آهو در خراسان رضوی و پروژه برتر عمرانی محیط‌زیست استان در سال ۱۳۸۸ از سوی اداره کل محیط‌زیست استان معرفی شده است.

گفتنی است؛ این سایت همه‌ساله میزبان و پذیرای صدها گردشگر، دانش‌آموز و دانشجو است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی پرورش آهو تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس از پاک‌سازی حاشیه رودخانه جاجرود توسط دانش آموزان، حافظان محیط‌زیست و گروه‌های مردم‌نهاد خبر داد و گفت: حال رودخانه جاجرود خوب نیست و وضعیت حاشیه رودخانه با ورود گردشگران و مسافران به‌ شدت آلوده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074500 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم