Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بایک موتور پکن در دیدار نخست فینال لیگ چین به پیروزی رسید تا معروف و دیگر بازیکنان این تیم در آستانه فتح جام قهرمانی قرار بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار نخست فینال لیگ چین امروز (پنج‌شنبه) برگزار شد و تیم بایک موتور در دیداری سنگین برابر شانگهای به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست اول و دوم این مسابقه، با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ به سود شانگهای به پایان رسید، اما تیم بایک موتور در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۰ به پیروزی رسید تا در نهایت معروف و یارانش با نتیجه ۳ بر ۲ فاتح این میدان باشند. سعید معروف عملکرد فوق‌العاده‌ای در این مسابقه داشت و از ست سوم، روند بازی را به خوبی تغییر داد. کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در این دیدار علاوه بر کسب دو امتیاز، نقش مهمی در برد بایک موتور ایفا کرد. اوروش کواچویچ بازیکن صربستانی تیم بایک موتور نیز با کسب ۲۳ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد. این دومین مسابقه بایک موتور و شانگهای در لیگ چین بود. دو تیم در مرحله مقدماتی نیز یک بار به مصاف هم رفته بودند و معروف و هم‌تیمی‌هایش ۳ بر ۲ موفق به شکست این تیم شده بودند. بدین ترتیب لیگ چین که از ۲۵ اسفندماه با حضور ۱۳ تیم در دو گروه به صورت متمرکز در شهر چین‌هوانگ‌دائو (Qinhuangdao) آغاز شده بود، فردا جمعه با برگزاری مسابقه دوم فینال به پایان می‌رسد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم بایک موتور لیگ چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!

به گزارش ''ورزش سه''، نساجی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل ذوب‌‌آهن، امید خود برای بقا در لیگ برتر را تا حد زیادی افزایش داد و حالا در ۵ هفته آتی، امید بیشتری برای حضور در لیگ بیست و چهارم خواهد داشت. اما بعد از پیروزی ارزشمند نساجی مقابل ذوب‌آهن، به محض فرود آمدن هواپیمای حامل این تیم در فرودگاه قائم شهر، هواداران استقبال ویژه‌ای از اعضای تیم داشتند.

اما بیش از همه این محمد عباس‌زاده، مهاجم بومی نساجی بود که با استقبال هواداران روبرو شد و روی دوش آن‌ها قرار گرفت. هواداران نساجی با شعار معروف ''شاهی، شاهی دادا، عشق خدایی دادا، شماره ۳۳ تو پادشاهی دادا'' به استقبال محمد عباس‌زاده رفتند و لحظات جالبی را در فرودگاه رقم زدند.

دیگر خبرها

  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • هشدار کاپیتان رم به لورکوزن: ما هنوز زنده‌ایم!
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • پیروزی نامطمئن دورتموند برای رسیدن به فینال
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند