Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکو فان باستن معتقد است فوتبال بدون قانون آفساید به ورزش زیباتری تبدیل می شود. او بارها بر حذف آفساید از فوتبال تاکید کرده است و حالا می خواهد این ایده حداقل یک بار امتحان شود.

فان باستن در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:

هنوز معتقد هستم که آفساید، قانون خوبی برای فوتبال نیست. می خواهم ثابت کنم فوتبال را هم می توان بدون آفساید بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاعد شده ام که فوتبال بدون آفساید، زیباتر خواهد شد. حداقل بیایید یک بار این موضوع را امتحان کنیم. فوتبال همین حالا هم یک ورزش شگفت انگیز و فوق العاده است اما هنوز هم می توان کارهایی انجام داد تا زیباتر شود. با حذف شدن خط آفساید، مدافعان مجبور هستند به عقب تر بروند و شرایط متفاوتی را تجربه خواهیم کرد. اگر مدافعان بیش از حد عقب بروند، همه در محوطه جریمه جمع می شوند و دید دروازه بان محدود می شود؛ بنابراین دیر یا زود تیم های درک می کنند که این راه حل خوبی برای فوتبال بدون آفساید نیست و راه حل دیگری پیدا می کنند.

از سوی دیگر وقتی توپ را می گیرید، همیشه یک یا دو بازیکن در آن سوی زمین و در نیمه زمین حریف خواهید داشت تا سریعا توپ را به حمله منتقل کنید. مشکل ایجاست که اکنون قانون آفساید را داریم. بارها در مورد آن صحبت می کنیم و این مشکل همچنان وجود دارد. فقط بیایید یک مرتبه فوتبال بدون آفساید را امتحان کنیم. مطمئن هستم تیم ها راه حلی برای فوتبال بدون آفساید پیدا می کنند و فوتبال جذاب تر خواهد شد.

اخبار داغ 

برترین های قرن با حمید درخشان: علی پروین می گفت اول قلیچ خانی، بعد من / با اجازه خودم را در تیم قرار می دهم! ابراهیم شکوری: شاید محمد دانشگر دوست داشت برای پرسپولیس بازی کند / اختصاصی طرفداری ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دنیل گورینی، هافبک 19 ساله لاتزیو، بر اثر سانحه رانندگی درگذشت فرانک دی بوئر: ترکیه رقیب خوبی بود اما تیمی نبود که هلند به آن ببازد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • جمیله علم الهدی : به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • بیایید با هم صحبت کنیم!
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری