Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: عملکرد مجلس و کمیسیون شورا‌ها در این چند ماه مثبت بوده که به نظر بنده اگر همین طور طی شود آینده خوبی در مدت این جهار سال برای مجلس متصور هستم.

علی حدادی سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به عملکرد چند ماهه کمیسیون شورا‌های مجلس، اظهار کرد: ابتدا باید گفت شش ماه از مجلس یازدهم به صورت رسمی می‌گذرد، زیرا در ماه‌های اولیه مجلس سرگرم شکل گرفتن خود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در ابتدای تشکیل کمیسیون اعضای این کمیسیون اولویت بندی‌هایی را انجام دادند تا مشخص شود نقشه راه کمیسیون چیست تا اعضا طبق آن حرکت کنند.


سخنگوی کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: اولین دستورکار کمیسیون طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات بود که شامل انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌ها و مجلس بود که در کمیسیون به نوبت این قوانین رسیدگی و مصوب شدند یا درحال مصوب شدن هستند.


حدادی تصریح کرد: برخی از این قوانین مانند قانون انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها به صحن علنی مجلس آمده است و تصویب شدند یا در دستور کار صحن قرار دارند تا تصویب شوند.


وی با اشاره به قانون انتخابات شوراها، بیان کرد: ورود به اصلاح این قانون نیز بسیار مهم است از این رو کلیات آن به تصویب رسیده است و اکنون جزئیات آن باقی مانده است تا در صحن بررسی شود مطمئناً می‌تواند با تصویب رسیدن آن در انتخابات آینده موثر باشد.


سخنگوی کمیسیون شورا‌های مجلس با بیان اینکه دستور کار بعدی کمیسیون طرح مدیریت جامع شهری است، گفت: با تصویب این قانون یک تحول عظیمی را در سیستم اداری کشور می‌توان مشاهده کرد، زیرا کارآمدسازی شورا‌ها و مجموعه پایه آن اولویت کمیسیون شوراهاست.


حدادی افزود: شورا‌های شهر اکنون با مشکلات زیادی رو به رو هستند که اگر نمایندگان در حوزه قانونگذاری دقت لازمی را داشته باشند چه بسا همین شورا‌های شهر می‌توانند عملکرد مثبت و بهتر را داشته باشند، زیرا خط مقدم کارکرد و عملکرد شهری هستند.


وی تاکید کرد: تمام تلاشمان این است که در راستای اصلاح قوانین حرکت کنیم قوانینی که موانعی را برای حوزه شهری و امثالهم ایجاد کرده اند را اصلاح کنیم در همین راستا اعضای محترم کمیسیون از ابتدا فعال بودن و اکنون هم فعال هستند و تمام تلاششان را انجام می‌دهند تا بتوان کاری در جهت سر و سامان دادن به حوزه شهری انجام دهند.


سخنگوی کمیسیون شورا‌های مجلس بیان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم کمیسیون شورا‌ها جزء کمیسیون‌های سرآمد مجلس یازدهم باشد و همچنین بتوانیم وظیفه خودمان را به عنوان نماینده مردم به نحو احسن انجام دهیم.


حدادی در پایان گفت: عملکرد مجلس و کمیسیون شوراها در این چند ماه مثبت بوده که به نظر بنده اگر همین طور طی شود آینده خوبی در مدت این چهار سال برای مجلس متصور هستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس مجلس یازدهم کمیسیون شوراها علی حدادی مجلس انقلابی سخنگوی کمیسیون شورا های مجلس سخنگوی کمیسیون شورا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند