Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@18:55:51 GMT

سریال جدید بروس لی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۲۷۱۷

سریال جدید بروس لی

برمبنای فیلمنامه‌ای که ۵۰ سال پیش توسط بروس لی نوشته شده یک سریال کوتاه با تمرکز بر هنرهای رزمی ساخته می‌شود.

به گزارش برنا، جیسون کوتاری کارآفرین متولد هنگ‌کنگ و تهیه کننده‌ای که فیلم «بلاد شات» با بازی وین دیزل را ساخت، همه حقوق ساخت «فلوت خاموش» پروژه‌ای متمرکز بر هنرهای رزمی را که بروس لی در سال ۱۹۷۰ آن را نوشته، خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه قرار است در قالب یک سریال کوتاه بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم جان فوسکو ساخته شود.

داستان «فلوت خاموش» در آینده‌ای رخ می‌دهد که بشر از انواع پاندمی‌ها، آتش‌سوزی‌ها و جنگ‌های داخلی در رنج است و همه سلاح‌ها و هنرهای رزمی در آن ممنوع شده است. در این میان یک مبارز برای رسیدن به روشنگری تلاش می‌کند تا بتواند بهترین مبارز دنیا شود.

بروس لی فیلمنامه «فلوت خاموش» را در یک همکاری ۵ ساله با دوستان و هنرجویانش برای آموزش هنرهای رزمی نوشت. در این راه استرلینگ سیلیفانت نویسنده برنده اسکار و جیمز کوبورن بازیگر برنده اسکار با وی همکاری کردند. بروس لی در این نوشته چشم‌اندازهایش درباره ذات واقعی هنرهای رزمی و معنای زندگی را تصویر کرده است. از این پروژه به عنوان جسورانه‌ترین پروژه وی یاد می‌شود.

تولید این پروژه در سال ۱۹۷۳ و پس از مرگ ناگهانی لی به مرحله عمل نرسید.

کوتاری که مدیرعامل سابق یک شرکت سرگرمی‌سازی در زمینه ابرقهرمان‌ها در آمریکا بوده، با سونی پیکچرز قراردادی برای ساخت ۵ فیلم را به امضا رسانده است.

وی در این باره گفت: با وجود اینکه ۵ دهه پیش این پروژه نوشته شده و از آن زمان تاکنون دست نخورده باقی مانده است اما به نوعی پیشگویی کننده مشکلات امروز ماست و آرزو دارم تا عدالت را برای این پروژه اجرا و آن را زنده کنم.

وی افزود همواره به زندگی بروس لی علاقه داشته و به بررسی زندگی و حرفه او پرداخته و قصد دارد از بهترین استعدادهای جهان برای ساختن این پروژه استفاده کند تا میلیون‌ها هوادار لی را خوشحال کند و این کار را به افتخار وی انجام دهد.

کوتاری تاکید کرد که این نوشته از زمان خود بسیار جلوتر بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وین دیزل بروس لی هنرهای رزمی بروس لی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات شهید کاظمی با بیش از ۶۰ عنوان کتاب جدید در سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند.

این انتشارات، از بین بیش از ۷۰۰ عنوان کتابی که تا به حال روانه بازار نشر کرده است، حدود ۵۰۰ عنوان کتاب را با خود به نمایشگاه می‌آورد که بیش از ۶۰ عنوان از آن، جزو آثار جدید به حساب می‌آیند.

کتاب «در فاصله دو بوسه» اثر غلامعلی حداد عادل، «اُم علاء» به قلم سمیه خردمند، «پلاسما» نوشته فاطمه شایان پویا، جلد ۶ تا ۹ مجموعه «تبار انحراف» اثر حجت الاسلام مهدی طائب، جلد دوم مجموعه «ماجرای علامه و انقلاب» نوشته رضا اکبری آهنگر و وحید خضاب، «دورت بگردم» اثر فائضه غفارحدادی، «گرای باقر» به قلم امیرحسین انبارداران، «تصویری دربند» به قلم مونس عبدی زاده و چند اثر دیگر، از جمله آثاری هستند که برای اولین بار در نمایشگاه کتاب از آنها رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6089749 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین تصاویر از مرحل آماده کردن موشک‌های سپاه برای حمله به اسرائیل؛ نوشته‌های خاص بر روی موشک‌ها
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید