Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@08:18:27 GMT

رنگ کرونایی دو شهرستان گیلان تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۲۷۶۹

رنگ کرونایی دو شهرستان گیلان تغییر کرد

به گزارش «تابناک»، دکتر حسن رخ شاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون همه شهرستان های استان گیلان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با اشاره به افزایش بیماران بستری در بیمارستان های گیلان خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین آمار ٣١١ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان های استان بستری هستند در حالی که این آمار در چند روز گذشته زیر ٣٠٠ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت استان بیان داشت: ٧١ بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که این آمار نیز نسبت به چند روز گذشته افزایش یافته است.

وی عنوان کرد : این وضعیت بیانگر آن است که در آستانه خطر هستیم و کرونا در کمین است بنابراین باید به طور جدی شیوه نامه های بهداشتی رعایت شود.

رخ شاد از هموطنان خواست که به گیلان سفر نکنند و کسانی که سفر کرده اند ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی سریع تر گیلان را ترک کنند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت و درمان، تاکنون یک میلیون و ۸۳۰ هزار و ۸۲۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۲ هزار و ۱۴۲ نفر رسیده است.

بر اساس آخرین آمار یک میلیون و ٢٠٠ هزار مسافر به استان کیلان سفر کرده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 روز جوان سریال گاندو2 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها گیلان ویروس کرونا رنگ بندی شهرها ویروس کرونا وضعیت زرد افزایش مبتلایان اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 روز جوان سریال گاندو2 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان در آیین برگزاری این مراسم افزود: مرحله استانی المپیاد دادرس با حضور گروه‌های برتر ۱۷ شهرستان استان گیلان با مشارکت ۲۳۸ دانش آموز برگزار شده است.

هادی سلیمی افزود: دانش آموزان پس از شرکت در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی_ریوی ، پانسمان و بانداژ، شکستگی وآتل بندی ، اطفای حریق ، اسکان اضطراری ، حمل مصدوم ، پناهگاهی و خروج ایمن در آزمون کتبی نیز باهم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های برتر خواهران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند اضافه کرد: پس از بررسی و جمع بندی نتایج ، شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودبار مقام اول تا سوم را کسب کردند و گروه شهرستان تالش نیز موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد