Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_نماینده مردم شهرستانهای طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مشکلات امروز ناشی از تحریم است ولی بخش عمده آن ناشی از ضعف مدیریت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نصیرایی در ادامه نوزدهمین سفر خود به شهرستان بشرویه از تعدادی از روستاهای منطقه کرند بازدید و ضمن تشریح  وضعیت اقتصادی اظهار داشت: سال 99 برای مردم، کشاورزان، دامداران، کسبه، تولیدکنندگان واقشار مختلف سال سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اما به لطف الهی ومقاومت مردم فشار حداکثری که اعمال کردند تا شاید مردم را در مقابل نظام قرار دهند ناکام ماند و تیرشان به سنگ خورد.

عضو ناظر شورای معادن استان خراسان جنوبی بخش عمده مشکلات را ناشی از ضعف های مدیریتی دانست بر لزوم ورود نیروهای جوان، پر انرژی و انقلابی به عرصه های مدیریتی  تاکیدکرد.

نصیرایی  گفت: هرجا به جوانان و بچه های حزب‌اللهی و کسانی که درد کشیده اند، میدان داده شد دیدیم که در آن عرصه حرکت رو به جلو بوده است و بیشتر به درد مردم خوردیم.

وی ادامه داد: اما در مقابل علی رغم همه ظرفیت های موجود در کشور، هرگاه به غرب پرستان و تفکر لیبرال  میدان دادیم گرفتاری‌های جامعه ما افزایش یافت.

نماینده مردم شهرستانهای طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی افزود: بخشی از مشکلات امروز ناشی از تحریم است ولی بخش عمده  آن ناشی از ضعف مدیریت است.

نصیرایی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: هر دو این انتخابات مهم است و حواسمان باشد می خواهیم مملکت شهر و روستایمان را به دست چه کسانی بدهیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با همت مردم یک دولت پاکدست انقلابی و جهادی انتخاب کنیم و در انتخابات شورا هم افرادی را انتخاب کنیم که در وسط میدان، صادق و پاکدست باشند وهر چه انتخاب ها بهتر باشد نفعش برای خودمان است.

نماینده مردم طبس و فردوس در مجلس: نباید اجازه دهیم سرمایه اجتماعی صدمه ببیند/ همه ما در یک کشتی قرار داریمنماینده مردم طبس و فردوس در مجلس: بودجه سال آینده 120 هزار میلیارد تومان تراز منفی داردنماینده مجلس: سهام زغال‌سنگ طبس در سفره کارگران قرار می‌گیرد

  اختصاص اعتبار برای ساخت پروژه های ورزشی با اولویت مناطق محروم  

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین در جمع نمازگزاران اهالی روستای رقه بشرویه ضمن استماع مطالبات مردم، گزارشی از عملکرد مجلس ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: اخیرا در مجلس طرحی را تحت عنوان «اختصاص اعتبار برای ساخت پروژه های ورزشی با اولویت مناطق محروم» پیشنهاد داده ام که  با تصویب و اجرایی شدن آن مشکلات احداث سالن ورزش روستاهایی همچون روستای رقه تسریع و تسهیل خواهد شد.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی بر اتحاد مردم تاکید ویژه ای کرد و افزود: اگر می خواهید مطالبات به نتیجه برسد باید همه مردم و هم مسئولان یک دل متحد بشوند.

نصیرایی ظرفیت‌های میراث فرهنگی و گردشگری موجود را فرصت خوبی برای شهرستان بشرویه دانست و تاکیدکرد: نگاه صرفا اقتصادی به گردشگری و میراث فرهنگی مورد قبول نیست.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: باید در کنار نگاه درآمدزایی به گردشگری از فرصت فرهنگی آن به نفع معرفی ارزش‌های اسلامی و دینی استفاده شود.

عضو ناظر در شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری کشور از قلعه تاریخی دختر در فاصله 10 کیلومتری بشرویه با قدمت بیش از هزار سال بازدید کرد.

نصیرایی پس از بازدید از مجموعه گردشگری آسیاب‌های آبی و قلعه دختر بشرویه،  این مجموعه تاریخی آن را دارای پتانسیل بالا برای جذب گردشگر دانست و گفت: لازم است مسئولان گردشگری اقدامات جدی برای نگهداری و توسعه گردشگری این منطقه انجام دهند.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی درجمع بشرویه‌ای‌های غیرمقیم بشرویه با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی و نقش موثر نخبگان در آن اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که باید توجه جدی به آن شود، داشتن چشم انداز و نقشه راه است.

وی بیان کرد: حرکت بدون نقشه سبب پراکنده شدن انرژی‌ها و هدر رفت منابع می شود و مسائل اصلی بر زمین خواهد ماند وتوسعه منطقه مهمترین مسأله ما است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بر همگرایی منطقه‌ای تاکید ویژه‌ای کرد و افزود: خیلی باید مراقبت کنیم چون شیطان دوست ندارد قلوب مردم باهم متحد شود و مدام تلاش می کند تا در بین ما اختلاف حاکم باشد و از بزرگان و نخبگان انتظار می رود برای مدیریت این فضا کمک کنند.

انتهام پیام/250/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس نماینده مردم طبس ناشی از ضعف بخش عمده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب رفع شد، از ارسال مجدد این لایحه به شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازات‌ها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

 

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری