Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:39:14 GMT

۵ شهرستان استان اصفهان در وضعیت حساس کرونا قرار دارند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۲۹۷۷

۵ شهرستان استان اصفهان در وضعیت حساس کرونا قرار دارند

گروه استان‌ها-سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان با بیان اینکه ۵ شهرستان استان اصفهان در وضعیت حساس کرونا قرار دارند، گفت: باید دقت لازم انجام شود تا شاهد تغییر رنگ زرد به نارنجی نباشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان، حجت‌الله غلامی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان، اظهار داشت: بر اساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط ستاد ملی 20 شهرستان آبی و زرد، 2 شهرستان مبارکه و لنجان نارنجی و 2 شهرستان گلپایگان و خوانسار در استان اصفهان در وضعیت قرمز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت همه مشاغل گروه‌های2،3 و 4 در گلپایگان ممنوع است فقط مراکز عرضه مایحتاج ضروری و روزانه مردم فعال هستند ولی در شهرستان‌های مبارکه و لنجان مشاغل 3و4 تعطیل هستند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان با بیان اینکه ستادهای شهرستانی تشکیل شده، گفت: این ستادها هر روز تشکیل جلسه می‌دهند و با اینگونه موارد برخورد می‌کنند و ورود و خروج به این 4 شهرستان به طور کامل ممنوع است.

وی ادامه داد: به همه ادارات این شهرستان‌ها دورکاری اعلام شده و در این راستا شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار تا دو سوم حضور پرسنل و برای شهرستان‌های لنجان و مبارکه یک دوم پرسنل به صورت دور کاری می‌توانند فعالیت داشته باشند.

غلامی تصریح کرد: برگزاری مراسم نماز جمعه و آیین‌های مذهبی تا اطلاع ثانوی در این 4 شهرستان ممنوع است و بنابراین باید دقت کنیم از این شرایط خاص خارج شویم.

رنگ کرونایی الموت نارنجی شد / ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی به الموتافزایش بستری‌های کرونایی گلستان در 4 روز اخیرطبیعت‌گردی ‌کرونا در ایلام + تصاویر

وی با اشاره به وضعیت کلانشهر اصفهان، اظهار داشت: با پلیس راهور هماهنگ شده تا خودروهایی که از استان‌های قرمز به استان اصفهان می‌آیند مشمول جریمه شوند و بعد از 48 ساعت و تذکری که به آنها داده می‌شود دو بار پیاپی اگر جریمه یک میلیون تومانی یا 500 هزار تومانی شدند خودروی آنها توقیف خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان خاطرنشان کرد: وضعیت چند شهرستان دیگر استان اصفهان با توجه به افزایش روند رشد شیوع بیماری کرونا حساس است،  نطنز، کاشان، آران و بیدگل و فریدن از جمله شهرستان‌هایی هستند که در معرض خطر هستند و همچنین شهرستان فلاورجان از جمله شهرستان‌هایی است که باید دقت لازم انجام شود تا شاهد تغییر رنگ زرد به نارنجی نشویم.

انتهای پیام/166/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اصفهان کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدجواد توحیدی‌راد امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: از شورا و مدیریت شهر اصفهان تشکر می‌کنم، زیرا اگر همراهی و کمک آن‌ها نبود، شورای استان با چالش روبه‌رو می‌شد.

وی با اشاره به اینکه دولت و سازمان‌های آن، مدیریت شهر و روستا و سازمان‌های مردم نهاد سه ضلع اداره امور شهرها و روستاها هستند، افزود: در تمام جلسات کشوری از اصفهان دفاع کردم و آنجا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شده‌ام که اصفهانی‌ها در غیرت، مدیریت خوب، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: امیدوارم در سالی که شاهد فعالیت مجلس جدید هستیم، با هم‌افزایی نمایندگان شاهد اتفاقات خوب در استان باشیم.

وی گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم، اما امیدوارم که اتفاقات خوبی برای جریان دائمی آب در این رود بیفتد.

کد خبر 748675

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویر تلخ از وضعیت اسفناک و درد کشیدن یک اسب در نقش جهان اصفهان
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی