Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری به عنوان اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ در فروردین ماه جاری اعلام می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فراخوان ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری به عنوان اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ در فروردین ماه جاری اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سازمان اداری و استخدامی کشور با ۱۹۸۰ مجوز استخدام برای مراکز آموزش عالی موافقت کرده و سازمان برنامه و بودجه نیز ۱۹۵۰ مجوز استخدامی را تامین اعتبار کرده است.

 

طبق نیازسنجی وزارت علوم نیروهای مورد نیاز دانشگاه ها، موسسات پژوهشی و پارک های علم و فناوری نزدیک به سه هزار نفر عنوان شده است که عمدتاً در رشته های فنی، تخصصی و آزمایشگاهی استخدام می شوند و در رشته های عمومی جذب نیرو وجود ندارد.

 

فروردین ماه جاری نیز  آزمون سراسری استخدام پیمانی غیرهیئت علمی برای کل دانشگاه ها و مراکز پژوهشی برگزار می شود و افراد پذیرفته شده در آزمون در ماه های اردیبهشت و خرداد مصاحبه های خود را انجام خواهند داد و در نهایت از اول تیر ماه در مراکز آموزش عالی و پژوهشی مشغول به کار می شوند.

 

فرایند برگزاری آزمون استخدامی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود، بر این اساس در فروردین ماه جاری آگهی استخدام منتشر می شود.

 

با توجه به اینکه یک آگهی استخدام هم در اردیبهشت و خرداد سال آینده برای کلیه دستگاه های سراسر کشور منتشر می شود، بر این اساس برای مراکز آموزش عالی و پژوهشی آزمون جداگانه و اختصاصی برگزار خواهد شد. نیروهای شرکتی نیز می توانند در این آزمون شرکت کنند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون استخدامی علم و فناوری مراکز پژوهشی فروردین ماه جاری آزمون استخدامی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در فروردین ماه سال جاری رفع تصرف شد 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حجت الاسلام حسینی از رفع تصرف ۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان در فروردین ماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: از این میزان قریب به ۲۲ هکتار مربوط به شهرستان سنندج، ۱۵ هکتار مربوط به شهرستان بیجار ،۱۰ هکتار مربوط به شهرستان سقز و مابقی مربوط به سایر شهرستانهای استان است.

وی صیانت از اراضی ملی و نظارت مستمر بر اموال عمومی را یکی از اصلی‌ترین مصادیق حقوق عامه دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در امر مبارزه با فساد و زمین خواری عزمی راسخ دارد و بدون هیچ گونه اغماض با متخلفان در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904284

دیگر خبرها

  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در فروردین ماه سال جاری رفع تصرف شد 
  • کمبود معلم در مهر امسال چگونه جبران می‌شود؛ معلمان را به اضافه کار تشویق می‌کنیم!
  • آغاز پذیرش دانشجوی ‌دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی دزفول
  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران