Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اظهار کرد: حذفیات محتوای کتاب‌های درسی برای کنکور ۱۴۰۰ تحت تاثیر شیوع کرونا بوده و اعلام این حذفیات طبق روال هر ساله انجام شده است.

 علی محبی اظهار کرد: پیرو حذفیاتی که تحت تاثیر شیوع کرونا که پیش تر در خصوص محتوای کتاب‌های درسی به استان‌ها اعلام شده بود، حذفیات کنکور تهیه و به سازمان سنجش نیز اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منابع کنکور ۱۴۰۰ وحذفیات دروس ناشی از وضعیت آموزش درشرایط همه گیری کووید۱۹ در زمان مقرر به سازمان سنجش کشور اعلام شده است و سازمان مذکور ازطریق روش‌های معمول خود اطلاع رسانی کرده یا خواهد کرد واین رویه ای است که هرساله انجام می شود.

معاون برنامه ریزی درسی و تولید بسته های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی همچنین از ارسال راهنمای برنامه درسی حوزه‌های ۱۱گانه تربیت و یادگیری و راهنمای برنامه درسی دوره پیش از دبستان به شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این راهنما، برای تصویب به شورای عالی ارسال شده است و در صورت تصویب به عنوان مبانی تالیف کتاب های درسی مورد بهره برداری مولفان قرار خواهد گرفت.

محبی افزود: این راهنما به عنوان یک گام اساسی در تحقق اهداف سند تحول بنیادین واجرایی کردن سند برنامه درسی ملی است که توسط کارشناسان دفاتر زیرمجموعه سازمان پژوهش تهیه شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی با اشاره به مبنای پژوهشی فعالیت های دفاتر سازمان پژوهش گفت: به زودی با راه اندازی شورای پژوهشی سازمان ونهایی شدن اولویت های پژوهشی که در سال ۱۳۹۹ مصوب شد، کلیه مباحث علمی در حوزه برنامه ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت ویادگیری با زیرساخت های پژوهشی تقویت خواهد شد. /ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کتاب های درسی سازمان پژوهش برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

به گزارش مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه‌های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت اول کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

بر اساس اعلام رئیس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل زده
  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟