Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ کشتی‌گیر فرنگی‌کار استان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به اردوی ارزیابی و انتخابی تیم‌های ملی دعوت شدند.

معصومه محمدی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ابوذر ربیع‌زاده در رده سنی بزرگسالان و حسین حسینی در بخش جوانان به مرحله دوم اردوی ارزیابی و انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان دعوت شدند و از ششم فروردین تمرینات خود را در این اردو آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این اردو تا ۱۵ فروردین در خانه کشتی کرمانشاه ادامه دارد و فرنگی‌کاران استان تلاش می‌کنند با قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم‌های ملی در مسابقات قهرمانی جهان حضور یابند.

محمدی با اشاره به اینکه ابوذر ربیع‌زاده، کسب ۲ نشان نقره و یک نشان طلا در رقابت‌های المپیک ناشنوایان و مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان را در کارنامه ورزشی خود دارد و از امیدهای کسب نشان محسوب می‌شود، تصریح کرد: ششمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی ناشنوایان جهان در رده سنی بزرگسالان و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی‌ آزاد و فرنگی جوانان جهان در سال ۲۰۲۱ به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: دوومیدانی کاران ناشنوای چهارمحال و بختیاری نیز خود را برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می‌کنند.

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان گفت: مهدی عالی‌پور و الهه گل‌محمدی از ورزشکاران نیمه استقامت و پرتابی استان هستند که با توجه به رکوردهای آنان در برنامه‌های تمرینی، شانس حضور در ترکیب تیم ملی و شرکت در مسابقات انتخابی المپیک ناشنوایان را دارند.

محمدی یادآور شد: گل‌محمدی در مسابقات لیگ دوومیدانی کشور در سال گذشته توانست با پرتاب ۳۴ متر و ۴۹ سانتی‌متری رکورد آسیایی پرتاب دیسک ناشنوایان را پشت سر بگذارد و امید می‌رود در رقابت‌های المپیک ناشنوایان نیز در جمع مدال‌آوران قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، تا پیش از شیوع کرونا ۴۷ نفر در مجموع رشته‌های ورزشی ناشنوایان چهارمحال و بختیاری ساماندهی شده و فعالیت می‌کردند.

لینک کوتاه: asriran.com/003G2r

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس ۲۰۲۴ روزهای ۱۷ لغایت ۲۸ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

اسامی نفرات دعوت شده به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز، محمد حسیوند پناهی
۶۰ کیلوگرم: امیررضا ده بزرگی، مهدی محسن نژاد، پویا ناصرپور
۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی، محمد مهدی کشتکار
۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی، سعید اسماعیلی، حجت رضایی
۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی، علی دارابی
۷۷ کیلوگرم: امین کاویانی نژاد، غلامرضا فرخی، محمدرضا مختاری
۸۲ کیلوگرم: اشکان سعادتی فر، شاهین بداغی
۸۷ کیلوگرم: علیرضا مهمدی، ناصر علیزاده، محمد حسین محمودی، بهروز هدایت
۹۷ کیلوگرم: محمد هادی ساروی، شایان حبیب زارع، حسین بالی
۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده، فردین هدایتی، محمد سروش رنجبر، مهرداد کلیوند

سرمربی: حسن رنگرز
مربیان: حسن حسین زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت پور، فرزاد ایمانعلی زاده
ماساژور: جمال حق پناه
بدنساز: دکتر بهمن میرزایی
مربی یوگا: مالک نامی
دکتر روانشناس: خسرو حمزه
سرپرست: امید شایگان

کد خبر 6090053 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند