Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:24:30 GMT

طوفان جان دختر ۷ ساله را در مشهد گرفت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۳۶۲۰

طوفان جان دختر ۷ ساله را در مشهد گرفت

ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط ‌عمومی اورژانس مشهد از جان باختن دختربچه ۷ ساله در مشهد بر اثر طوفان شب گذشته خبر داد.

محمد علیشاهی در گفت‌وگو با ایسنا و با اعلام این خبر اظهار کرد: این دختربچه به همراه دو دختر و یک پسر دیگر که همگی کودک و نوجوان بودند، براثر ریزش دیواری که برای در امان ماندن از باد به آن پناه برده بودند، دچار مصدومیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این حادثه در بلوار شاهنامه مشهد رخ داده است،  ادامه داد: این دختر در اثر شدت جراحات ایجاد شده، در صحنه فاقد علائم حیاتی و دچار ایست قلبی شده بوده است. همکاران ما اقدامات احیا را انجام دادند  و او را بیمارستان طالقانی منتقل کردند اما بر اثر شدت جراحات فوت کرده است.

مدیر روابط ‌عمومی اورژانس مشهد بیان کرد: حال سایر مصدومان این حادثه  خوب است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۳۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، نگار خوشنویس اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که از این تعداد ۳۵۹۲ نفر زن و ده هزار و ۸۶ نفر مرد بوده است.

وی افزود: به‌طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با ۱۵۴۷ نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با ۷۷۰ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: با توجه به آمار استان تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که حدوداً ۱۴ هزار نفر بوده است، حدود ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

خوشنویس بیان داشت: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضائی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آن‌ها گواهی صادر می‌شود.

کد خبر 750901

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند