Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:47:09 GMT

کارگردان سینما: آینده ایران درخشان است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۳۶۵۷

کارگردان سینما: آینده ایران درخشان است

پوران درخشنده روز جمعه در گفت  وگو  با  ایرنا، ضمن تبریک سال ۱۴۰۰ به همه ایرانیان، اظهار داشت: من سال ۱۴۰۰ را مثبت می بینم، انتظار اتفاق های خوبی را در این  سال دارم تا  مردم  ایران همه سختی هایی که در سال ۱۳۹۹ متحمل شدند را فراموش کنند، به هر شکل من فکر می کنم سال بسیار خوبی در پیش رو داریم.

وی افزود: من از همه خانواده های ایرانی به ویژه شهروندان تهرانی و ساکنان استان تهران می خواهم که در سال جدید، تهدید بیماری کرونا  را خیلی جدی بگیرند و به شکلی ویژه از خودشان مراقبت کنند تا به این وسیله جلوی هر اتفاق بد وناگواری که باعث غم و اندوه و خسارتهای جبران ناپذیر و ناراحتی می شود، گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آرزو می کنم که امسال سالی پر از آرامش برای همه ایرانی ها باشد، جوانان ما به تمام  خواسته های مشروع خود برسند و احساس امنیت و آرامش در جامعه افزایش پیدا کند.

درخشنده گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا شرایطی ایجاد کرده که باعث شده میان فامیل ها، خانواده ها و دوستان فاصله بیفتد و از هم دور شوند، آرزویم  این است که خانواده ها اینقدر به هم مهر و عشق بورزند تا این مهر و عشق بتواند آثار منفی این بیماری را از بین ببرد و صمیمیت را در جامعه بیشتر و اعضای خانواده ها  را نسبت به هم دلگرم کند.

وی افزود: همه باید بدانیم که همیشه حامیانی داریم(کادرپزشکی و درمانی، بویژه پزشکان و  پرستاران)، که درست است الان درگیر کرونا هستند و در کنار ما نیستند، ولی همیشه مراقب سلامت بیش از ۸۰ میلیون ایرانی هستند.

وی ادامه داد: آرزوی همیشگی من این است که خداوند بزرگ هیچ وقت نگاه گرمش را از ما نگیرد و همیشه مراقب مان باشد، البته همه باید شکر گذار نعمت های خدا، به ویژه نعمت سلامتی باشیم.

درخشنده اظهار امیدواری کرد که همه جوانان ایرانی با توکل به خداوند روی پای خود بایستند و حرکت سازنده شان به سمت آینده ای روشن را آغاز کنند.

برچسب‌ها شهر تهران سینما پوران درخشنده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران سینما پوران درخشنده شهر تهران سینما پوران درخشنده اخبار کنکور خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سریلانکا گفت: سریلانکا به لحاظ اقتصادی بازار خیلی خوبی برای ما محسوب می‌شود و این کشور علاوه بر حوزه اقتصاد، در بسیاری از تفاهم‌نامه‌ها و نشست‌های سازمان ملل متحد می‌تواند متحد خوبی در حوزه سیاسی برای ایران باشد.

عبدالناصر درخشان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر رئیس جمهور به سریلانکا و افتتاح یک یک ابرپروژه چند منظوره برق آبی ساخت ایران در این کشور که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، تاکید کرد: متاسفانه طی سال‌های قبل درگیر یکسری مسائل سیاسی با برخی کشورهای غربی بودیم اما از بسیاری از همسایگان و کشورهایی که مقداری آنطرف‌تر از همسایگان ما هستند غافل شدیم؛ اینکه رئیس جمهور رئیسی بعد از ۱۶ سال به سریلانکا سفر کرد را به فال نیک می‌گیرم.

وی با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی و تاکید رئیس جمهور بر در  اولویت قرار داشتم ارتباط با کشورهای همسایه گفت: سیاست اعلامی از سوی رئیس جمهور مبنی بر اینکه با همسایگان‌مان خویشاوند هستیم سیاستی کلیدی و خوب است و سفرهای اخیر رئیس جمهور به دو کشور پاکستان و سریلانکا در این راستا تعریف می‌شود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سریلانکا اظهار کرد: جمهوری اسلامی در حال انجام کارهای بزرگی در حوزه‌های برق، نیروگاه و سد سازی در سریلانکا است و هم آنچه که هم مقامات سریلانکا و هم ما در ایران انتظار داریم این است دو کشور رابطه‌ای پایدار و مستحکم داشته باشد. سریلانکا به لحاظ اقتصادی بازار خیلی خوبی برای ما محسوب می‌شود و این کشور علاوه بر حوزه اقتصاد، در بسیاری از تفاهم‌نامه‌ها و نشست‌های سازمان ملل متحد می‌تواند متحد خوبی در حوزه سیاسی برای ایران باشد.

درخشان با بیان اینکه «امیدوارم سفر رئیس جمهور به سریلانکا فواید بسیاری برای دو کشور داشته باشد»، عنوان کرد: اشتراکات فرهنگی میان مردم دو کشور می‌تواند به عنوان یک عامل استحکام بخش به روابط دو کشور باشد؛ همچنین توانایی ما در حوزه‌های مختلف فنی، عمرانی و دانشگاهی عامل دیگری برای نزدیکی ملت‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • اجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!