Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@06:15:43 GMT

دردسر برای حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۳۸۲۴

دردسر برای حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، فدراسیون فوتبال عربستان از ثبت یوسف عنبر به عنوان سرمربی جدید الاهلی جده پس از فسخ توافقی قرارداد این باشگاه با ولادان میلویوویچ صربستانی خودداری کرد.

طبق قوانین جدید فدراسیون فوتبال عربستان یک مربی در طول یک فصل نمی‌تواند در دو تیم کار کند. همین موضوع باعث شد تا این فدراسیون مانع سرمربیگری یوسف عنبر در الاهلی برای 6 بازی باقی مانده این تیم در لیگ حرفه‌ای عربستان و دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف عنبر پیش از توافق با الاهلی در فصل جاری در تیم البکیریه مشغول به کار بود.

الاهلی میزبان دیدارهای متمرکز گروه C لیگ قهرمانان آسیا با حضور تیم‌های استقلال، الدحیل قطر و الشرطه عراق است. این مسابقات از 25 فروردین سال 1400 آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: فعالیت باشگاه لیگ برتری تعلیق شد

253 251

کد خبر 1498791

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی مسابقات انفرادی تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، امروز (شنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران با کائو چنگ جوی از چین تایپه روبرو خواهد شد.   حریف ۱۹ ساله عالمیان رده بندی ۲۹ جهان را در اختیار دارد.   پینگ پنگ باز ایران در صورت پیروزی در این مسابقه با برنده دیدار لیانگ جینگ کون با رتبه بندی ۴ جهان از چین و دنیل هابسون دارنده رنکینگ ۵۴ جهان از اتریش رقابت خواهد کرد.    مسابقات گرند اسمش عربستان با حضور بزرگان تنیس روی میز جهان از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • طوفان نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال