Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه ابتکار از قاچاق دختران ایرانی به کشورهای عربی و غیرعربی خبر داد و گفت: نگران فضای مجازی هستیم.

 برخی کشورهای عربی دختران ایرانی را قاچاق می‌کنند؛ آنان به‌عنوان کارگران جنسی خرید و فروش می‌شوند، باید خانواده‌ها و جوانان را آگاه کنیم

معصومه ابتکار معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: متاسفانه چند مورد قاچاق دختران در کشور ما گزارش شده که نیروی انتظامی شدیدا برخورد کرده است اما در هر صورت ما نگرانی از سوی فضای مجازی داریم،الان به خاطر شرایطی که کرونا ایجاد کرده می‌گوییم همه بچه‌ها در فضای مجازی باشند و ما نگران هستیم چون ممکن است باندهای قاچاق و بین المللی فرزندان ما را فریب دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتکار تاکید داشت :  امروز بردگی مدرن و عصر جدید داریم به این صورت که افرادی در باندهای مخوف بین المللی به عنوان کودک کار و کارگران جنسی خرید و فروش می‌شوند و به معنای مطلق اسیر هستند

 طبق گزارش‌هایی که به دست ما رسیده است برخی از این قاچاق‌ها در کشورهای عربی بوده البته از سوی کشورهای غیرعربی هم اتفاق افتاده است اما مسئله مهم این است که ما باید خانواده‌ها و جوانان را آگاه کنیم که بهترین کار راه اندازی کمپین هایی برای مقابله با این موضوع است/اصلاحات نیوز.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کشورهای عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو