Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@08:52:00 GMT

چرا برخی مشمولان سود سهام عدالت نگرفتند؟

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۳۸۷۰

چرا برخی مشمولان سود سهام عدالت نگرفتند؟

برخی از دارندگان سهام عدالت، سود سهام خود را دریافت نکرده‌اند که باید به سایت www.sahamedalat.ir مراجعه و اقدام به تکمیل کردن کلیه مشخصات فردی خود، به ویژه وارد کردن و یا اصلاح شماره شبای حساب بانکی خود کنند. به گزارش پول نیوز، نیمی از سود سهام دارندگان سهام عدالت برای عملکرد سال مالی ۱۳۹۸ شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت در حالی روز ۵ شنبه گذشته به شماره شبای اعلامی آنها، واریز شد که برخی از دارندگان سهام عدالت این سود را دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احتمالا این دسته از افراد شماره تلفن همراهی که در سامانه مربوطه ثبت کرده‌اند به نام خودشان نبوده، بر این اساس لازم است این دسته از افراد به سایت www.sahamedalat.ir مراجعه و اقدام به تکمیل کردن کلیه مشخصات فردی خود، به ویژه وارد کردن و یا اصلاح شماره شبای حساب بانکی خود کنند؛ ضمن این که شماره تماس ۱۵۶۹ هم پاسخگوی پرسش‌های این دسته از دارندگان سهام عدالت خواهد بود.

از سوی دیگر حدود ۴ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت تا کنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت نکرده‌اند که این دسته از دارندگان سهام عدالت هم لازم است با ورود به سامانه ذکر شده، اقدام به ثبت شماره شبای حساب بانکی خود کنند تا پس از راستی‌آزمایی‌های لازم، سود ۴ دوره گذشته سهام عدالت به یکجا حساب آن‌ها واریز شود.

نکته قابل تاکید در این زمینه این است که برخلاف یارانه نقدی که یارانه کل خانواده به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود، برای دریافت سود سهام عدالت باید شماره حساب بانکی مخصوص هر فرد در سامانه مذکور ثبت شده تا این سود به حساب افراد واریز شود.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت دارندگان سهام عدالت حساب بانکی شماره شبای بانکی خود سود سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: در پی مراجعه يک شهروند به پليس فتا در خصوص برداشت غير مجاز يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال از حساب بانکی اش به صورت غيرمجاز، پيگيری موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.


سرهنگ سید محمود علائی افزود: کارشناسان پليس فتا دريافتند متهم با ارسال لينک جعلی سامانه ثنا از طريق پيامک از ضعف آگاهی مالباخته سوء استفاده نموده و از حساب بانکی وی مبلغ فوق را برداشت اينترنتی کرده است.


علائی ادامه داد: با پیگيری های تخصصی متهم در يکی از شهرستان های غرب كشور شناسايی و با هماهنگی مقام قضايی مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مالباخته عودت داده شده است.

دیگر خبرها

  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات