Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:55:29 GMT

هشت مرکز بازی‌های رایانه‌ای در قم تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۳۹۷۳

هشت مرکز بازی‌های رایانه‌ای در قم تعطیل شد

به گزارش روز جمعه دانشگاه روابط عمومی علوم پزشکی قم با توجه به تغییر رنگ کرونایی قم از رنگ آبی به زرد و لزوم رعایت پروتکل‌های مربوط به شرایط زرد کرونایی فعالیت این تعداد مرکز بازی‌های رایانه ای روز گذشته توسط بازرسان مرکز بهداشت استان ممنوع شد.

بر اساس این گزارش چهار مرکز بازی‌های رایانه ای نیز روز قبل تعطیل و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به‌عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکیست: با توجه به تعطیلی مدارس متاسفانه مراکز بازی های رایانه ای به یکی از مراکز تجمع دانش آموزان تبدیل شده اند که لازم است خانواده ها در راستای پیشگیری از ابتلا فرزندان خود به کرونا توجه بیشتری به حضور آنان در مراکز تجمعی بویژه مراکز بازی‌های رایانه ای داشته باشند.

مراکز بازی‌های رایانه ای جزو صنوف پرخطری هستند که در هیچ یک از شرایط زرد، نارنجی و قرمز مجوز فعالیت ندارند. 

قم از بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته به مناطق زرد کرونایی کشور ورود پیدا کرده و طی روزهای اخیر نیز شمار بستری شدگان کرونایی و کرونا مثبت نیز در این استان افزایش قابل توجهی یافته، به گونه ای که طبق گفته مقام‌های بهداشتی زنگ خطر کرونا در قم به صدا درآمده است. 

برچسب‌ها بازی‌های رایانه ای قم بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازی های رایانه ای قم بهداشت و سلامت بازی های رایانه ای قم بهداشت و سلامت اخبار کنکور بازی های رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو

این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو به عنوان اولین مرکز مشاوره ازدواج این شهرستان در ساختمانی به مساحت ۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.

 فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در مراسم افتتاح این مرکز، مشاوره ازدواج را مهمترین راه برای انتخاب صحیح ودرست برای یک زندگی عنوان کرد و گفت: بر اساس اطلاعات و آمار، مراکز مشاوره قبل از ازدواج در کاهش ۵۰ درصد طلاق در جامعه موثر است.

 وی بررسی ویژگی‌های شخصیتی و تقویت مهارت‌های ارتباطی و حل تعارضات و مشکلات و کاهش استرس را از دیگر مزایای مراکز مشاوره ازدواج سازمان ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: این مرکز با هدف تسهیل دسترسی به موضوعات حوزه آموزش و مشاوره ازدواج و خانواده و همچنین آگاهی رسانی به عموم جامعه بویژه جوانان و خانواده و با توجه به بافت جمعیتی جوان سهند در این شهر جدید ایجادشد تا مردم این شهر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • اعلام قطع روابط با اسرائیل از سوی کلمبیا
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان