Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@17:44:13 GMT

پوران درخشنده: آینده ایران درخشان است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۴۰۱۶

پوران درخشنده: آینده ایران درخشان است

کارگردان فیلم سینمایی « هیس دخترها گریه نمی کنند» گفت: با توجه به ظرفیت های بالا و تلاش و مجاهدت هایی که از نسل جوان، آینده ساز، متعهد و متخصص کشور سراغ دارم، آینده ایران را بسیار خوب و درخشان می بینم.

به گزارش قدس آنلاین، پوران درخشنده ضمن تبریک سال ۱۴۰۰ به همه ایرانیان، اظهار داشت: من سال ۱۴۰۰ را مثبت می بینم، انتظار اتفاق های خوبی را در این  سال دارم تا  مردم  ایران همه سختی هایی که در سال ۱۳۹۹ متحمل شدند را فراموش کنند، به هر شکل من فکر می کنم سال بسیار خوبی در پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من از همه خانواده های ایرانی به ویژه شهروندان تهرانی و ساکنان استان تهران می خواهم که در سال جدید، تهدید بیماری کرونا  را خیلی جدی بگیرند و به شکلی ویژه از خودشان مراقبت کنند تا به این وسیله جلوی هر اتفاق بد وناگواری که باعث غم و اندوه و خسارتهای جبران ناپذیر و ناراحتی می شود، گرفته شود.

وی ادامه داد: آرزو می کنم که امسال سالی پر از آرامش برای همه ایرانی ها باشد، جوانان ما به تمام  خواسته های مشروع خود برسند و احساس امنیت و آرامش در جامعه افزایش پیدا کند.

درخشنده گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا شرایطی ایجاد کرده که باعث شده میان فامیل ها، خانواده ها و دوستان فاصله بیفتد و از هم دور شوند، آرزویم  این است که خانواده ها اینقدر به هم مهر و عشق بورزند تا این مهر و عشق بتواند آثار منفی این بیماری را از بین ببرد و صمیمیت را در جامعه بیشتر و اعضای خانواده ها  را نسبت به هم دلگرم کند.

وی افزود: همه باید بدانیم که همیشه حامیانی داریم(کادرپزشکی و درمانی، بویژه پزشکان و  پرستاران)، که درست است الان درگیر کرونا هستند و در کنار ما نیستند، ولی همیشه مراقب سلامت بیش از ۸۰ میلیون ایرانی هستند.

وی ادامه داد: آرزوی همیشگی من این است که خداوند بزرگ هیچ وقت نگاه گرمش را از ما نگیرد و همیشه مراقب مان باشد، البته همه باید شکر گذار نعمت های خدا، به ویژه نعمت سلامتی باشیم.

درخشنده اظهار امیدواری کرد که همه جوانان ایرانی با توکل به خداوند روی پای خود بایستند و حرکت سازنده شان به سمت آینده ای روشن را آغاز کنند.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پوران درخشنده سینمای ایران خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تکنیک درخشان برای اتصال شلنگ به لوله آب بدون نیاز به آداپتور و چسب (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک ترفند ساده و خلاقانه برای وصل کردن شلنگ و لوله PVC به لوله آب (فیلم) فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم)

دیگر خبرها

  • جهان امروز، محروم از کیمیاگری و شاعری ایرانی است
  • جمهوری اسلامی دختران و زنان را محور خانواده و دارای نقش موثر اجتماعی می‌داند
  • نقش نوآوران در آینده ایران
  • نقش نوآوران در آینده ایران بررسی شد
  • زاکانی: شما دختران آینده ایران را می‌سازید / رییسی: معتقدیم زنان هم باید محور خانواده باشند و هم در عرصه اجتماعی نقش‌آفرین باشند
  • ۲ تکنیک درخشان برای اتصال شلنگ به لوله آب بدون نیاز به آداپتور و چسب (فیلم)
  • نسل جدید مدافعان ایتالیایی، آینده ای درخشان پیش رو دارد / فیلم
  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده