Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@02:35:24 GMT

تداوم جنايات آل سعود و متحدانش در يمن

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۴۱۹۶

تداوم جنايات آل سعود و متحدانش در يمن

خبرگزاری آریا- در ششمین گزارش سالانه وزارت حقوق بشر دولت نجات ملی یمن؛ از دوگانگی غرب در قبال جنایات کشور‌های ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی به شدت انتقاد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری یمنی سبأ، ششمین گزارش سالانه وزارت حقوق بشر دولت نجات ملی یمن درباره جنایات کشور‌های ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی علیه این کشور با عنوان «تجاوز، جنایات جنگی و توطئه‌های بین المللی» منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد صالح النعیمی عضو شورای عالی سیاسی یمن در کنفرانس مطبوعاتی که با حضور محمود الجنید معاون نخست وزیر در امور چشم انداز ملی و رئیس دفتر اجرایی اداره چشم انداز برگزار شد, بر اهمیت نقش وزارت حقوق بشر، آزادگان و فعالان جهان در کشف جنایات و تخلفات کشور‌های عضو ائتلاف متجاوز آمریکا و عربستان در حق ملت یمن تاکید کرد.
محمد صالح النعیمی در این کنفرانس مطبوعاتی از تلاش‌های وزارت حقوق بشر در کشف و ثبت جنایات کشور‌های متجاوز خصوصا جنایات علیه زنان و کودکان با هدف نشان دادن مظلومیت مردم یمن و افشای این جنایات در محافل بین المللی تشکر کرد.
النعیمی در این گزارش به آمار و ارقام اولیه و شهادت قربانیان با هدف کشف حجم تخلفات صورت گرفته توسط کشور‌های متجاوز و مزدوران آن‌ها و افشای مواضع دوگانه سازمان‌های بین المللی و همدستی جامعه جهانی در این زمینه اشاره کرد.
النعیمی از نقش وزارت حقوق بشر و فعالان یمنی در خارج و همچنین آزادگان جهان با هر مذهب و فرهنگی در نشان دادن مظلومیت یمن در مجامع بین المللی تقدیر کرد.
از سوی دیگر علی الدیلمی کاردار وزیر حقوق بشر دولت نجات ملی یمن با تاکید بر تمایل این وزارتخانه به کشف جنایات کشور‌های متجاوز و مزدورانش، مقاومت و ایستادگی ملت یمن و پایداری آن‌ها در نبرد بازپس گیری حاکمیت ملی و ایجاد موازنه بازدارندگی را بسیار با اهمیت توصیف کرد.
علی الدیلمی خاطر نشان کرد: رشادت‌ها و قهرمانی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های مختلف یکی از مهمترین عوامل ثبات و پایداری و به شکست کشاندن طرح‌های متجاوزان است که باعث پیروزی مظلومیت ملت یمن شده است، ملتی که هدف جنایات و تخلفات کشور‌های متجاوز قرار گرفته است.
الدلیمی گفت: با ثبت جنایات و تخلفات کشور‌های متجاوز می‌توان صدای یمن و مظلومیت آن را به گوش همه کشور‌های جهان و سازمان‌های بین المللی رساند.
از سوی دیگر علی تیسیر معاون وزارت حقوق بشر یمن به نقش منفی مجامع بین المللی در برخورد با جنایات و تخلفات کشور‌های متجاوز علیه غیر نظامیان اشاره کرد.
در این کنفرانس مطبوعاتی آمار و اطلاعاتی درباره جنایات کشور‌های متجاوز علیه یمن ارائه شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جنایات آل سعود جنایات کشور کشور های متجاوز وزارت حقوق بشر بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ با تداوم جنایات رژیم کودکش اسرائیل در غزه و کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی، خروش اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان، استادان و نخبگان امریکا و اروپا برای حمایت از مردم مظلوم غزه، شدت گرفته است.

معترضان از سازمان‌های بین المللی پایان این جنایات وحشیانه از سوی رژیم جعلی اسرائیل و نسل کشی در غزه را خواستار شدند.

دیگر خبرها

  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از «بمب خلأ» در جنگ غزه
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • دادگاه لاهه در حال بررسی جنایات اشغالگران در بیمارستان‌های غزه است
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • ویدیو/ تأمین حقوق ملت فلسطین یک مطالبه بین‌المللی است
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند