Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، ایستوود ۹۰ ساله در فیلم تازه خود با ادواردو مینت و دوایت یوکم همبازی است. «گریه کن ماچو» وسترنی امروزی است که بر اساس رمان سال ۱۹۷۵ ریچارد نش ساخته شده و خود نش و نیک شنک فیلمنامه آن را نوشته‌اند. این رمان ابتدا به شکل فیلمنامه نوشته شده و قرار بود خود ایستوود آن را در ۱۹۸۸ به فیلم تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال ۲۰۱۱ هم در جشنواره فیلم کن اعلام شد که آرنولد شوارتزنگر بازیگر «گریه کن ماچو» به کارگردانی برد فرمن خواهد بود اما جدایی او از ماریا شرایور همه برنامه‌های تولید پروژه را به هم ریخت.

داستان این وسترن امروزی در ۱۹۷۸ می‌گذرد و درباره مردی با بازی ایستوود است که زمانی ستاره دنیای گاوبازی بوده و حالا پرورش‌دهنده گاو است. رئیس پیشین مرد به او ماموریت می‌دهد پسر نوجوانش را به خانه و جایی دور از مادر الکلی‌اش ببرد. سفر این زوج عجیب از میان مناطق روستایی مکزیک به تگزاس به چالشی بزرگ و ناخواسته برای آنها تبدیل می‌شود و مرد گاوباز در تلاش برای آموختن رموز مرد خوب بودن به پسرک، خودش به رستگاری می‌رسد.

ایستوود در ۹۰ سالگی در حالی همچنان به ساختن فیلم‌های خوب ادامه می‌دهد که همدوره‌ای‌هایش به مرز بازنشستگی رسیده و کارگردانی و بازیگری را کنار گذاشته‌اند. فیلم قبلی او «ریچارد جیوئل» در اکران جهانی بیش از ۴۰ میلیون دلار فروخت و یک نامزدی اسکار برای کتی بیتس به ارمغان آورد. ایتسوود در ۲۰۱۸ «قاچاقچی» را ساخت که ۱۸۵ میلیون دلار در دنیا درآمد داشت. او در این فیلم نقش سربازی بازنشسته را ایفا می‌کند که هنوز زخم جنگ جهانی دوم را بر تن دارد و رو به قاچاق مواد مخدر آورده است.

کد خبر 591934 برچسب‌ها سینمای جهان کلینت ایستوود

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان کلینت ایستوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 افسانه پاکرو هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر تولد ۴۱ سالگی خود را جشن گرفت. او در فیلم های سینمایی دلتا ایکس، دو عروس، شبکه، شیر و عسل، زندگی شیرین، رؤیای خیس، محکومین بهشت، بیخوابی اسب‌ها و محاکمه نقش آفرینی داشته است. تصاویر این جشن را به همراه سکانس‌هایی از فیلم رویای خیس که او را مشهور کرد، می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بازسازی چهره زن عراقی از ۷۵۰۰۰ سال پیش / عکس
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند