Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@13:16:18 GMT

خرابی دستگاه‌های خودپرداز فارسان مردم را سرگردان کرد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۴۴۰۳

خرابی دستگاه‌های خودپرداز فارسان مردم را سرگردان کرد

مردم از مراجعات مکرر به عابر بانک‌های مختلف و فقدان پول در خودپردازها گلایه دارند؛ و باوجود تعطیلات شاهد ورود گردشگران و مسافران و رونق خریدوفروش، ولی با وجود بهره‌مندی اغلب فروشگاه‌ها از دستگاه کارت‌خوان بسیاری نیازمند پول نقد هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ مردم از مراجعات مکرر به عابر بانک‌های مختلف و فقدان پول در خودپردازها گلایه دارند؛ و باوجود تعطیلات شاهد ورود گردشگران و مسافران و رونق خریدوفروش، ولی با وجود بهره‌مندی اغلب فروشگاه‌ها از دستگاه کارت‌خوان بسیاری نیازمند پول نقد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شهروندان فارسانی  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: تقریباً از یک روز قبل از عید خودپردازهای شهر فارسان با  مشکل فقدان وجه نقد مواجه بودند و این موجب سرگردانی آن‌ها از این شعبه به آن شعبه برای دریافت پول شده است.

خانم اسدی گفت: هنوز بسیاری از مغازه‌ها و مراکز خرید یا   دستگاه کارت‌خوان ندارند و یا به علت شلوغی خرید کردن دستگاه‌های کارت‌خوان با اختلال روبه‌رو بودند که پول نقد احتیاج بود و حتی  وسایل نقلیه عمومی شهری هم  دستگاه پرداخت پول‌ندارند که باکارت بانکی پولشان را پرداخت کنی و  به‌ناچار باید پول نقد همراه داشته باشی.

یک شهروند دیگر  نیز گفت: برای گرفتن پول نقد به عابر بانک مراجعه کردم اما دستگاه غیرفعال بود و  چون به پول نقد نیاز داشتم از چندین مغازه‌دار آن اطراف خواستم که کارت بکشند  اما گویا مراجعان به آن‌ها  کمتر از خودپرداز نبود و برخی می‌گفتند پول نقد آن‌قدر ندارند و برخی از آن‌ها می‌گفتند این وظیفه بانک‌ها است و هنگامی‌که از دستگاه آن‌ها پول گرفته  شود هم کارمزد کسر می‌شود و هم به لحاظ مالیاتی به ضرر آن‌ها است.
 
وی تصریح کرد: من یک وام‌دارم که اگر قسطش دیر پرداخت شود بانک مورد نظر به‌صورت لحظه‌ای به وام من سود اضافه می‌کند، تمام عابر بانک‌های شهر رو یکی‌یکی رفتم تا قسط رو پرداخت کنم ولی متأسفانه تمام دستگاه‌های این بانک  ارتباطشان با مرکز قطع بود!

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کارت خوان عابر بانک بانک ها پول نقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه

بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت عادلانه تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان، متقاضیان، نیازمندان و گروه های هدف سازمان های حمایتی را همواره یکی از سیاست های مهم خود در نظر دارد و به آن عمل می کند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان این بانک طی فروردین ماه سال جاری در مجموع تعداد 21هزار و 271 فقره تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر 24 هزار و 270 میلیارد ریال به عموم متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین طی همین مدت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 1 هزار و 596 میلیارد ریال به 532 متقاضی توسط بانک ملی پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران طی یک ماه نخست سال تعداد 973 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی سال گذشته بخش قابل توجهی از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد