Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:09:40 GMT

ردیف اعتباری برای ۶۸ پروژه راکد لرستان تعیین شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۴۴۹۶

ردیف اعتباری برای ۶۸ پروژه راکد لرستان تعیین شد

به گزارش ایرنا، مرتضی محمودوند روز جمعه در دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: متاسفانه بودجه استان لرستان نسبت به سال گذشته نه تنها افزایش نداشته بود، بلکه کاهش چشمگیر داشته که با ورود به کمیسیون تلفیق بودجه و با تلاش شبانه‌روزی بیش از سه ماه توانستیم این اعتبارات را افزایش  دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پروژه هایی مانند سد بختیاری، انتقال آب کاکارضا و غیره که شامل ۶۸ پروژه مهم استان لرستان می باشند، امسال در کمیسیون تلفیق بودجه بیش از ۱۶۶ درصد افزایش اعتبار را دارد.

محمودوند اضافه کرد: ۸۰ درصد بودجه جاری در دست استاندار لرستان قرار دارد که انتظار می رود که در فرصت باقی مانده دولت با تلاش و کوشش خود بتواند بخش مهمی از این اعتبارات را جذب کند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: علاوه بر این ۲ مجوز مهم خوراک پتروشیمی و خوراک پالایشگاه برای استان لرستان گرفته شده که به زودی مراحل اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی به بحث کمیته امنیت آب اشاره کرد و گفت: در این کمیته وزیر نیرو را ۲ جلسه دعوت کرده‌ایم و موارد مهم آب را در سطح کشور و استان لرستان با وی در میان گذاشته ایم.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در بدو ورود به مجلس شورای اسلامی طرح راهبردی را شروع کردیم و به صورت شبانه روزی آن را پیش بردیم که مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفت و نتیجه آن  عقب‌نشینی دشمنان در بخش‌های مختلف بوده است.                   

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی خرم آباد لرستان پروندهٔ خبری بودجه ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خرم آباد لرستان مجلس شورای اسلامی خرم آباد لرستان اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی استان لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت‌الله نیازی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دولت در مسیر محرومیت‌زدایی برای استاندار لرستان در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مجموعه روحانیت در تبیین مسائل استان، به بحث و تبادل نظر در خصوص بخشی از برنامه‌ها و اقدامات مدیریت استان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی، حجت‌الاسلام حیات الغیب مدیر حوزه علمیه کمالوند خرم‌آباد و حجت‌الاسلام موسوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

کد خبر 6095391

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است