Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه زبان آموزان پیشرو به عنوان یکی از موسسات موفق در بحث آموزش زبان فرانسوی و سایر زبان ها به شمار می آید که با سه دهه تجربه در امر تدریس خصوصی زبان روسی و چینی و سایر زبان ها آماده ارائه بهترین خدمت همراه با مناسب ترین قیمت به زبان آموزان گرامی می باشد. زبان آموزان پیشرو به عنوان یکی از مراکز تخصصی تدریس خصوصی زبان چینی و روسی در کشور بوده که امکاناتی نظیر تعیین سطح رایگان، برگزاری جلسات به صورت کاملا فشرده و اختصاصی، پرداخت شهریه به صورت کاملا اقساط، آموزش مکالمه با بروز ترین متد های موجود را برای علاقمندان به یادگیری زبان چینی و روسی فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برخی دیگر از امکانات قابل ارائه توسط این آموزشگاه به شرح موارد زیر می باشند.

برگزاری ۳۵ جلسه مکالمه زبان چینی و روسی به صورت کاملا اختصاصی و تضمینی در منزل، محل کار و در صورت تمایل به شیوه آنلاین برگزاری دوره های اختصاصی و کاربردی برای مدیران، تجار، شرکت ها و مسافرین آموزش مکالمه زبان چینی و روسی به صورت کاملا فشرده و کاربردی برای مواردی همچون تحصیل، کار، سفر، مصاحبه و مهاجرت برگزاری دوره های مخصوص جهت افزایش میزان آمادگی برای شرکت در آزمون های سفارت برگزاری دوره های ویژه و اختصاصی آموزش زبان چینی و روسی از سطح پایه تا حرفه ای برای اشخاص، مهندسین پزشکان، مدیران، مسافران و ... برگزاری کلاس های اختصاصی جهت بهبود سطح مکالمه و درک شنیداری بیشتر از زبان چینی و روسی. امکان اعزام اساتید آقا و خانم به تمام بخش های شهر تهران، شهر ری و کرج وجود خواهد داشت. تدریس خصوصی زبان روسی و چینی توسط بهترین اساتید تحصیل کرده در خارج و داخل کشور و همچنین اساتید Native انجام خواهد شد. امکان اعزام اساتید خانم جهت تدریس خصوصی زبان چینی و روسی به بانوان و دختر خانم ها وجود خواهد داشت. امکان عقد قرارداد با تمامی شرکت ها، موسسات و ... فراهم می باشد. برای شاغلین کلاس های ویژه در روز های پنجشنبه و جمعه هر هفته برگزار خواهد شد. زبان آموزان پیشرو یکی از قوی ترین مراکز تدریس خصوصی زبان در کشور است. دریافت هزینه ثبت نام به صورت کاملا اقساطی انجام خواهد گرفت. می توان با پرداخت هزینه ۱ نفر به صورت دو نفره در کلاس ها شرکت نمود. امکان تدریس خصوصی زبان روسی و چینی به صورت آنلاین وجود خواهد داشت. در صورت عدم رضایت از نحوه آموزش پس از اتمام جلسه سوم زبان آموز می تواند در خصوص تغییر مدرس به آموزشگاه درخواست دهد که در این صورت مدرس جدیدی جایگزین مدرس قبل خواهد شد و همچنین این سه جلسه در نظر گرفته نخواهد شد. هزینه تدریس خصوصی زبان چینی و روسی چقدر خواهد بود؟

میزان هزینه لازم جهت تدریس خصوصی زبان چینی و روسی تماما بستگی به تجربه، سابقه، مدرک تحصیلی، روش تدریس مدرس و غیره خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل کرده و در خصوص هزینه و شرایط اطلاعات کافی را کسب نمایید. اما به طور کلی با توجه کیفیت بالای تدریس خصوصی زبان چینی و روسی توسط موسسه زبان آموزان پیشرو به شما تضمین می دهیم که هزینه های اعلام شده کاملا مناسب بوده و آموزش زبان به شما یکی از بزرگ ترین افتخارات ما خواهد بود.

آموزش خصوصی زبان روسی و چینی به چه صورت انجام خواهد گرفت؟

یکی از مناسب ترین انتخاب های موجود برای افرادی که به دنبال یادگیری زبان چینی و روسی هستند استفاده از کلاس های اختصاصی زبان آموزان پیشرو خواهد بود. به این دلیل که در کلاس های عمومی به علت عدم وجود وقت کافی و وجود افراد زیاد زمان کافی جهت آموزش بهینه و مناسب وجود نخواهد داشت و این موضوع تا حد زیادی از کیفیت آموزش کم خواهد کرد. به همین جهت آموزش زبان به صورت خصوصی می تواند بهترین گزینه پیش رو باشد. با ثبت نام در آموزشگاه زبان آموزان پیشرو مدرسین به منزل یا محل کارتان جهت آموزش دقیق و اصولی اعزام خواهند شد. به جرات می توان گفت که زبان آموزان پیشرو یکی از بهترین موسسات آموزش و تدریس خصوصی زبان روسی و چینی با بروز ترین متد های آموزشی در کشور و حتی دنیا می باشد.

هدف اصلی زبان آموزان پیشرو از تدریس خصوصی زبان چینی و روسی چیست؟

هدف اصلی این آموزشگاه این است که زبان آموزان عزیز در سریع ترین زمان ممکن به بالاترین درجه از سطح یادگیری زبان چینی و روسی برسند. به طور کلی هدف این آموزشگاه توسط زبان آموزان تعیین می گردد. تدریس خصوصی زبان چینی و روسی تمامی جنبه های یادگیری و آموزش زبان چینی و روسی را در بر خواهد گرفت و همه افراد می توانند نتیجه دلخواه خود را بدست آورند.

زبان آموزان پیشرو برای برگزاری کلاس های خصوصی زبان روسی و چینی از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

یکی از اهداف اصلی موسسه زبان آموزان پیشرو ارائه کیفیت مطلوب و افزایش میزان یادگیری زبان بوده که این موسسه با به کارگیری اساتید و مدرسان با تجربه در زمینه تدریس خصوصی زبان چینی و روسی باعث شده تا یادگیری این زبان به امری ساده و آسان تبدیل شود. مکالمه به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های زبان آموزان به شمار می آید که موسسه زبان آموزان پیشرو به این نیاز احترام گذاشته و برای ارائه کیفیت بهتر آموزش از اساتید بهره گرفته که نحوه مکالمه و صحبت کردن آن ها مانند افراد ساکن در کشور چین است.

زبان آموزان پیشرو از چه متد هایی برای آموزش خصوصی زبان چینی و روسی استفاده می نماید؟

به طور کلی استفاده از یک متد خاص جهت تدریس خصوصی زبان روسی و چینی برای مدرسان امری چالش برانگیز بوده که در کلاس های عمومی معمولا اساتید از متد هایی استفاده می کنند که احساس راحتی بیشتر با آن دارند. این موضوع باعث توجه کمتر به علایق دانش آموزان می شود. اما مدرسان زبان آموزان پیشرو هنگام تدریس خصوصی زبان چینی و روسی از متد های مخصوص برای هر فرد به صورت جداگانه استفاده می نمایند که این موضوع باعث می شود تا سطح یادگیری زبان آموزان به بالاترین حد خود برسد. تیم مدیریت این موسسه به تمامی افراد اطمینان آموزش زبان چینی و روسی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را می دهد.

جهت ارتباط با موسسه زبان آموزان پیشرو و شرکت در دوره و کلاس های خصوصی زبان این موسسه می توانید به وب سایت این مرکز به آدرس https://www.toplanguage.ir/ مراجعه نمایید.

کد خبر 591935

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: صورت کاملا یادگیری زبان آموزش زبان خواهد شد کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین می‌گوید که اوکراین پیش نویس پیمان صلح با روسیه را در سال ۲۰۲۲ تحت فشار انگلیس کنار گذاشت.

به گزارش آر تی، این توافق که می‌توانست چند هفته پس از آغاز جنگ، به مناقشه اوکراین پایان دهد، توسط مذاکره‌کنندگان در استانبول تأیید شد، اما کی‌یف بعداً از مذاکرات خارج شد.

روزنامه آلمانی ولت روز گذشته مدعی شد که مسکو پس از طرح یک چارچوب برای توافق، درخواست‌های دیگری از جمله تبدیل زبان روسی به عنوان دومین زبان رسمی در اوکراین را مطرح کرده و سبب خروج اوکراین از مذاکرات شده است.

با این حال، پسکوف امروز (شنبه) با استناد به اظهارات دیوید آراخامیا، نماینده پارلمان اوکراین که ریاست هیئت کی‌یف در مذاکرات را بر عهده داشت، این ادعا‌ها را رد کرد.

آراخامیا نوامبر گذشته در مصاحبه‌ای با رسانه‌های داخلی اوکراین گفت که بوریس جانسون، نخست وزیر وقت انگلیس در روند صلح مداخله کرده و از اوکراینی‌ها خواسته که «فقط با روسیه بجنگند».

پسکوف تاکید کرد که کی‌یف عملاً این توافق را تحت فشار مستقیم لندن کنار گذاشت و بقیه دلایلی که مطرح می‌شود صرفا حدس و گمان است.

مقامات روسی مناقشه اوکراین را جنگ نیابتی غرب علیه مسکو توصیف کرده‌اند. به گفته مسکو، هدف آنها مهار روسیه و متوقف ساختن توسعه آن به جای حفاظت از منافع مردم اوکراین است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص