Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله دهمرده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بنگاه‌های اقتصادی چرخ اقتصاد را در بخش خدماتی، بازرگانی و تولیدی به حرکت در می‌آورند و تولید ثروت برای جوامع محلی می‌کنند.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر یک از خانواده‌های سیستانی و بلوچستانی می‌توانند یک بنگاه اقتصادی تشکیل دهند و از این طریق به درآمد پایدار دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه، سیستان و بلوچستان ظرفیت اجرای ده‌ها پروژه اقتصادی را دارد، افزود: اکنون ده‌ها پروژه اقتصادی در استان تعریف شده و برای راه اندازی این پروژ ه ها نیاز به سرمایه گذار داریم.

دهمرده تصریح کرد: لازم است تا دولتمردان در تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری خود، مسائل اقتصادی و معیشتی را مد نظر قرار دهند.

وی گفت: مشکل کارخانه‌هایی که سال‌ها است، کلنگ زنی شده اما به دلیل نوسانات ارز نیمه کاره رها شده با حمایت مالی دولت حل می‌شود.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی افزود: احیا سازمان عمران سیستان، راه اندازی منطقه آزاد سیستان، بهره مندی از بازارچه‌ها و گذر گاه‌های مرزی، می‌تواند اقتصاد منطقه را متحول کند.

کد خبر 5176003

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی حبیب الله دهمرده ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تردد وسایل نقلیه تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نوروز وزش باد سانحه تصادف گردشگری مسافران نوروزی گرگان اردبیل بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین المللی صادراتی اکسپو فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است وغرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است..

 شهرکی افزود: نمایشگاه بین المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار  با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در حال احداث است.
شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

 

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان