Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@21:29:05 GMT

مرگ ۵۵۹,۰۰۰ کرونایی در آمریکا +جدول

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۴۸۰۳

مرگ ۵۵۹,۰۰۰ کرونایی در آمریکا +جدول

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای ۵۲۹ هزار نفر به کرونا در جهان، شمار مبتلایان از ۱۲۶ میلیون نفر عبور کرد؛ تاکنون ۵۵۹ هزار و ۷۴۴ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در آمریکا جان خود را از دست داد

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۲۶ میلیون و ۶۹ هزار و ۳۱ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۳۷۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مبتلایان به کرونا در آمریکا به ۳۰ میلیون نفر رسید

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۰۱ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۸۲۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۶۷ هزار و ۴۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۰ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۳۳ نفر رسیده است؛ تاکنون ۵۵۹ هزار و ۷۴۴ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور برزیل پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۹۷ هزار و ۵۸۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۲ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۷۶۵ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون ۳۰۳ هزار و ۷۲۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۵۹ هزار و ۶۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۱ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۶۵۲ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۶۰ هزار و ۹۸۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، فرانسه، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا نیز به ‌ترتیب با ۴ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۶۹۲، ۴ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۸۷، ۴ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۱۲۸، ۳ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۵۴۳ و ۳ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۷۳۸ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ترکیه با ۳ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۱۳ مبتلا و آلمان نیز با ۲ میلیون و ۷۳۲ هزار و ۱۳۰ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۲۳ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۲۰۹، ۱۱ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۶۳۷ و ۱۰ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۵۴۲ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا انگلیس ترکیه روسیه آمریکا دست داده اند ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان برگزار شد و نماینده ایران موفق به شکست حریف خود شد. 

نوشاد عالمیان در دوره نخست جدول اصلی مسابقات توانست بازیکن چین تایپه که رنکینگ ۲۹ جهان را داشت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. 

عالمیان پیش از این در جدول مقدماتی توانسته بود با شکست حریفانی از اتریش بلژیک و مصر به جدول اصلی مسابقات صعود کند. 

نتیجه بازی به شرح زیر است: 

مرحله یک سی و دوم نهایی جدول انفرادی 
نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان ) ۳ - چنگ کائو از چین تایپه ( رنکینگ ۲۹ جهان) ۲
امتیاز:  ۹ - ۱۱، ۱۱ - ۷، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۲، ۱۱ - ۴ 

دیگر خبرها

  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • جهان در سراشیبی سقوط نرخ تولد
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • چین صدر جدول نمایشگاه‌ها؛ ۸۵ درصد صادرات ایران برپایه نفت است
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است