Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:12:32 GMT

تجلیل وزیر میراث فرهنگی از شهدای مدافع حرم ورامین

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۴۸۴۸

تجلیل وزیر میراث فرهنگی از شهدای مدافع حرم ورامین

به گزارش ایرنا، علی اصغر مونسان روز جمعه با ارسال لوح تقدیر، از خانواده شهیدان مهدی ثامنی راد و شهید احمد گودرزی از شهدای مدافع حرم شهرستان تقدیر کرد.

لوح‌های تقدیر را معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به نمایندگی از وزیر تقدیم خانواده شهدای مدافع حرم ورامین کرد.

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در جریان این دیدار که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت گرفت اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثار خانواده معظم آنان است و همه موظفند که قدردان این ایثار و از خودگذشتگی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


نادر زینالی افزود: شهدای مدافع حرم با درک صحیح از شرایط منطقه و به منظور ایجاد آرامش و امنیت در ایران اسلامی، جان خود را تقدیم اسلام کردند و مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، آنان میراث گرانبهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که همواره در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی جاودان باقی می‌مانند.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم نماد ولایت مداری هستند و توانستند با حضور مؤثر در جبهه نبرد حق علیه باطل، امنیت و آسایش را به  ایران اسلامی ارزانی کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

برچسب‌ها علی‌اصغر مونسان شهدای مدافع حرم ورامین علی ‌اصغر مونسان میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی اصغر مونسان شهدای مدافع حرم ورامین علی اصغر مونسان شهدای مدافع حرم ورامین علی اصغر مونسان میراث فرهنگی اخبار کنکور شهدای مدافع حرم ایران اسلامی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند