Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان شهادت حااج قاسم سلیمانی تاکنون، صفحه‎ و کانال‌های مجازی زیادی با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایشان با اسم سردار دل‌ها فعالیت می‎کنند که مهم‌ترین آن‌ها منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

یکی از این پایگاه‌های مجازی فعال در حوزه انتشار تصاویر و ویدئوهای مربوط به شهید سلیمانی، دقایقی پیش تصاویر جدیدی را با کاربران فضای مجازی به اشتراک گذاشت که انتقال پرچم حرم امام حسین (ع) به گلزار شهدای کرمان و بر سر مزار حاج قاسم را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ادای احترام حاج قاسم به یک سرباز و بوسیدن دست او +فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی پرچم گنبد مزار شهدا حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟