Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی هاشمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون مهمان برنامه «هم‌رفیقِ» شهاب حسینی شد. او با ذکر خاطره‌ای از داریوش فرهنگ در فیلم سینمایی «دو فیلم با یک بلیت» از صمیمیت خود با این کارگردان و بازیگر گفت. 

مهدی هاشمی گفت: «خاطره‌ای از داریوش فرهنگ بگویم. «دو فیلم با یک بلیت» را دیده‌اید؟ فیلمی مفرح که او کارگردانش بود و من نقش اولش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از شروعش، خاطرم نیست به چه علتی سر دستمزد یا چیزی در همین مایه‌ها، دعوایمان شد! دوستان خیلی صمیمی برای این که صمیمیت‌شان ثابت شود با هم دعوا هم می‌کنند و آن‌ها که دعوا نمی‌کنند خیلی صمیمی نیستند!»

او ادامه داد: «دعوا بالا و بالاتر گرفت و من گفتم داریوش این‌طور باشد، من بازی نمی‌کنم. گفت باید بازی کنی! گفتم نمی‌کنم! گفت بازیگر دیگری می‌آورم. گفتم هیچ بازیگری نمی‌تواند این نقش را بهتر از من بازی کند. برو پیدا کن! گفت بازی نکنی می‌روم ارشاد و ممنوع‌التصویرت می‌کنم! گفتم بکن! من رفتم، خداحافظ! گفت خداحافظ، دیگر همدیگر را نمی‌بینیم. حالا فردا فیلمبرداری است. ۱۲ شب زنگ زد، گفت مهدی فردا ساعت ۵ صبح ماشین می‌آید دنبالت. گفتم بیاید و فیلمبرداری فردا شروع شد!»

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،‌ گئورگی گولسیانی پس از تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: ما در هر بازی می‌جنگیم که برنده بازی شویم ولی امروز سپاهان جوری بازی کرد که انگار نمی‌خواست برنده شود. تنها یک تیم بود که فوتبال بازی کرد و آن هم پرسپولیس بود.
مدافع پرسپولیس گفت: تنها یک تیم بود که می‌خواست برنده شود و سپاهان فقط وقت تلف کرد. به نظرم امروز دکتر ربیعی، دکتر تیم سپاهان بیشتر از همه دوید!
وی ادامه داد: ۲۰ بار آمد و رفت. انگار در کیفش جادو می‌کرد. می‌آمد و بازیکن خوب می‌شد. من از سپاهان انتظار چنین رفتار و بازی نداشتم. انتظار داشتم که امروز بازی خوبی شود. ۲ تیم فرصت بسازند و ۲ تیم بخواهند پیروز شوند ولی امروز سپاهان برای صفر صفر آمده بود.
گولسیانی گفت: ما همچنان یک امتیاز پایین‌تر از استقلالیم. خیلی سخت است بتوان قهرمان را پیش بینی کرد. ما همچنان شانس داریم و باید بتوانیم تمام امتیازات را کسب کنیم.

کد خبر 848904 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • وقتی «فرهنگ» در میدان «دیپلماسی» قد عَلَم می‌کند
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • از تخته‌ سیاه به پرده نقره‌ای؛ بازیگرانی که معلم بودند
  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد /او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد /وقتی در کیهان بود فضاحت به وجود آورد /او جایگاهی در محافل اصلاح طلب ندارد