Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-08@08:26:49 GMT

تظاهرات گسترده در شمال یمن به مناسبت «روز ملی مقاومت»

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۵۲۳۶

تظاهرات گسترده در شمال یمن به مناسبت «روز ملی مقاومت»

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مردم یمن امروز به مناسبت روز ملی مقاومت در برابر تجاوزات و محاصره کشورشان از سوی ائتلاف سعودی در شهر صعده به شکل گسترده‌ای تظاهرات کردند.

یمنی‌های شرکت کننده در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی ادامه محاصره و جنایات ائتلاف سعودی را که وارد هفتمین سال خود شده است، محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله نیز در سخنرانی روز پنجشنبه خود به مناسبت روز ملی مقاومت یمن گفت که مقابله با متجاوزان، وظیفه دینی، ایمانی و اخلاقی نیروی مقاومت است و یمنی‌ها برای مقابله با متجاوزان نیازی به اجازه شورای امنیت، سازمان ملل متحد و اتحادیه عبری (عرب) و کشورهای اروپایی و هیچ احدی در دنیا ندارند.

الحوثی تصریح کرد: کسانی که ما را هدف قرار دادند و هزاران تن از ما را کشتند، ما منتظر کسب اجازه نمی‌مانیم که به وظیفه مقدس خود [برای دفاع از خویشتن] عمل کنیم.

مردم یمن در حالی ششمین سال تجاوز ائتلاف سعودی-آمریکایی را پشت سر می گذارند که طی این سالها با مقاومت خود نه تنها اشعالگران را از کرده خود پشیمان کرده‌ و با برداشتن گام های مهمی در راه توانمندی سیاسی، نظامی و اقتصادی کشور جهان را شگفت زده کرده‌اند.

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وظیفه حجاج در بیان رهبر انقلاب

رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • فیلم/ وظیفه حجاج در بیان رهبر انقلاب
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس | اجازه ساختن آهنگ داده می شود؟
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • مقاومت لبنان شمال فلسطین اشغالی را به خاموشی فرو برد
  • افزایش عملیات‌های حزب الله در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست‌ها/ توقف جنگ در نوار غزه شرط مقاومت برای پایان درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس