Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا زنوزی مالک تراکتور که به صورت همزمان باشگاه ماشین سازی تبریز را نیز اداره می کرد، در نامه‌ای رسمی خطاب به هیئت فوتبال آذربایجان شرقی از واگذاری و تعلیق ماشین سازی خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مالک باشگاه ماشین سازی در نامه‌ای به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی از حضور در این باشگاه انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا زنوزی با ارسال نامه رسمی به جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد که دیگر قصد تیمداری در باشگاه ماشین‌سازی را ندارد و همه فعالیت‌های این باشگاه را به حالت تعلیق درخواهد آورد تا امتیاز این باشگاه رسما واگذار شود.

وی در این نامه خواستار تسریع روند انتقال امتیاز ماشین سازی شده است و حامد نجفی مدیرعامل ماشین‌سازی را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خودش برای انجام امور این انتقال معرفی کرده است.

زنوزی در قسمتی از نامه‌اش به بند ۵ ماده ۱۸ اساسنامه فدراسیون فوتبال که دو تیم در لیگ برتر نمی‌توانند یک مالک داشته باشند اشاره کرده و این کار را امکان‌پذیر نمی‌داند.

تصویر متن نامه زنوزی در زیر آمده است:

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!