Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:15:29 GMT

امام جمعه ساری : همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۵۳۸۲

امام جمعه ساری : همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری افزود : مسئولان باید در سال جدید با بهره گیری بهینه از ظرفیت های موجود در راستای تحقق شعار سال اهتمام بیشتری باشند.

وی همچنین به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال جاری اشاره کرد و گفت : انتخابات مظهر حاکمیت مردم سالاری دینی در نظام اسلامی و پشتیبان قوی برای انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ساری بر ضرورت وحدت و همدلی مسئولان تاکید کرد و افزود : تنها راهکار موثری برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده ، وحدت و همدلی است و چند صدایی جز ضرر و زیان و سو استفاده دشمنان چیز دیگری برای کشور به همراه ندارد.

وی با اشاره به در پیش بودن ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران ، گفت : مردم در این روز به نظامی رای دادند که عزت و سرافرازی را برای آنان به ارمغان آورد و به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران کشور به پیشرفت و توفیق های زیادی دست یافت که در نوع خود بی‌نظیر و چشمگیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت جوانگرایی در مدیریت ها تاکید کرد و افزود : باید به جوانان ایمان و اعتماد داشته باشیم و توسعه و پیشرفت روزافزون کشور در گرو بهره گیری از ظرفیت قشر جوان جامعه است.
امام جمعه ساری بر لزوم رفع مشکلات فراروی قشر جوان جامعه بویژه در بخش اشتغال و مسکن تاکید کرد و گفت: مسئولان باید با تلاش شبانه روزی نسبت به رفع مشکلات این قشر و بهره گیری از ظرفیت جوانان تلاش بیشتری داشته باشند.

برچسب‌ها ساری مقام معظم رهبری مازندران خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری مقام معظم رهبری مازندران ساری مقام معظم رهبری مازندران خطبه ها اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار