Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@17:05:32 GMT

مرگ ۵ آمریکایی بر اثر گردباد در «آلاباما» +عکس

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۵۴۰۲

مرگ ۵ آمریکایی بر اثر گردباد در «آلاباما» +عکس

طبق گفته مقامات شهر "آلاباما" آمریکا، ۵ نفر بر اثر گردباد سهمگین جان خود را از دست داده و ۱۶ هزار خانه بدون برق زندگی خود را سپری می‌کنند.

به گزارش مشرق، تاکنون ۵ نفر بر اثر گردباد عظیمی که روز پنجشنبه در "آلاباما" آمریکا رخ داد، کشته شده‌اند و ده‌ها شهرستان در ۶ ایالت تحت هشدارهای گردباد قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری "nbc" در این باره نوشت طبق گفته پزشکی قانونی شهر "آلاباما" یک خانواده بزرگسال ۳ نفره در خانه چوبی و یک خانواده بزرگسال ۲ نفره در خانه‌های سیار جان خود را از دست دادند.

اگرچه گردباد عصر روز پنجشنبه به طور رسمی برای مرکز "آلاباما" پایان یافت اما بسیاری از ایالت‌ها و همچنین مناطق "می سی سی پی" ، "کنتاکی" ، "تنسی" و حتی شهرستان‌های جنوب "ایلینوی" و "ایندیانا" هنوز با هشدارهای شدید گردباد روبه‌رو هستند.

طبق آخرین آمار مقامات شهر "آلاباما" از عصر پنجشنبه تاکنون ۲۰۰۰۰ خانه در این شهر بدون برق زندگی خود را سپری می‌کنند همچنین تصاویر هوایی از منطقه مذکور نشان می‌دهد که بسیاری از خانه‌ها ویران شده و قابل سکونت نیستند.

مقامات شهرهای جنوبی آمریکا به مردم هشدار داده و از آنان درخواست کردند تا در محیط‌های باز قرار نگیرند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا آمریکا آلاباما شهر طوفان طوفان در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا

پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد که اعضای کنگره آمریکا هشدار دادند که صدور حکم بازداشت ضد مقامات اسرائیلی با واکنش آمریکا مواجه خواهد شد.

به گزارش مشرق، در بحبوحه افزایش ابهامات درباره دادگاه لاهه که می‌تواند حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین سایر مقامات این رژیم را به اتهام نقض قوانین بشردوستانه در نوار غزه مخفیانه صادر کند، اعضای کنگره آمریکا دیوان کیفری بین المللی را تهدید کردند.

الجزیره بامداد سه شنبه به نقل از پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد که اعضای کنگره آمریکا به دادگاه کیفری بین‌المللی نسبت به صدور حکم بازداشت مقامات اسرائیلی هشدار دادند.

به نوشته اکسیوس، اعضای کنگره آمریکا هشدار دادند که صدور حکم بازداشت علیه مقامات اسرائیلی با واکنش آمریکا مواجه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اعضای کنگره تاکید کردند که در صورت صدور حکم بازداشت علیه مقامات اسرائیلی، در این زمینه بر روی قوانینی در حال کار است.

چند روز قبل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد تحت تعقیب قرار گرفتن مقامات سیاسی و نظامی ارشد رژیم صهیونیستی توسط دیوان بین‌المللی دادگستری (لاهه)، این نهاد بین‌المللی را نیز تهدید کرد.

گفتنی است که نتانیاهو با تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از وکلا و مقامات ارشد حقوقی این رژیم همچون یاریو لوین، وزیر دادگستری در تلاش است مانع از هرگونه صدور حکم تعقیب بین‌المللی مقامات سیاسی و فرماندهان و نظامیان اسرائیلی از سوی دادگاه بین‌المللی لاهه شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • نتانیاهو به پایان نزدیک می‌شود
  • اکسیوس: بایدن شخصا در مذاکرات آتش‌بس غزه حضور داشته است
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • جنبش دانشجویی آمریکا اراده لازم برای تغییر را دارد
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • اینجا غزه نیست؛ بمباران هم نشده است! | اینجا اوکلاهما است که خانه ها بر اثر گردباد تخریب شده اند ... + فیلم
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند