Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول هیات دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: برای ماه رمضان سال ۱۴۰۰ رزمایش همدلی و مواسات را خواهیم داشت و با توجه به اینکه مردم خیر هستند در این اقدام کمک خواهند کرد.

عفتی، مسئول هییت میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون اقداماتی که این هیأت دانشجویی در سال ۱۴۰۰ دنبال خواهد کرد، گفت: تجربه‌ای که کرونا به ما داد، این بود که مجبور شدیم اجتماعات را تعطیل کنیم؛ فضای خیلی خوبی به وجود آمد که به روضه‌های خانگی توجه کنیم و این روضه‌های خانگی بیشتر توجه می‌شود و هر خانواده‌ای در هر شرایطی که هست این روضه‌ها را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برنامه هیأت در سال جدید همین روضه‌های خانگی و سر زدن به خانواده شهدا نیز خواهد بود، در سال قبل هم مدتی هفته‌ای یکبار به منازل شهدا می‌رفتیم بعد جلسات حضوری برگزار شد و تصمیم گرفتیم ماهی یک بار به منازل شهدا برویم و این روضه‌های خانگی را در منازل آن‌ها برگزار کنیم که این کار در سال جدید نیز ادامه دار خواهد شد.  

عفتی گفت: برای ماه رمضان نیز، مجددا رزمایش همدلی و مواسات را خواهیم داشت و با توجه به اینکه مردم خیر هستند در این اقدام کمک خواهند کرد و به هئیت‌ها اعتماد دارند. پیش بینی ما این است چندین ماه آینده حتی تا ماه محرم مجبور باشیم با رعایت پروتکل‌های کامل جلسات را برگزار کنیم و این یک تجربه جدیدی است که چطور هیأت با این پروتکل‌ها برگزار شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امام صادق هیئت میثاق با شهدا رزمایش همدلی هیأت دانشجویی روضه های خانگی روضه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج جلسه آموزشی با موضوع ازدواج، عشق، سواد عاطفی و انتخاب برگزار شد.

در جلسه موضوعاتی از جمله معیارهای مناسب ازدواج، ازدواج موفق و عوامل موثر بر انتخاب صحیح ازدواج با هدف آشنایی دانشجویان، همچنین افزایش سطح آگاهی دانشجویان در زمینه برنامه خودمراقبتی و موضوعات مرتبط با سلامت، تشکیل گروه‌های همسان دانشجویی، انتقال مطالب آموزشی به دیگر دانشجویان و جلب همکاری دانشجویان در انجام فعالیت‌های بهداشتی مطرح شد.

صیادیان خواه سخنران این جلسه افزود: سن دوران دانشجویی یک سن طلایی است. اگر این فرصت از دست رفت، امکان ازدواج و ریسک‌پذیری فرد کاهش پیدا می‌کند و چالش‌ها و مشکلاتی برای این نسل پیش می‌آورد. مشکلاتی از قبیل اینکه شاید فرد ازدواج نکند یا موقعیت ازدواج نداشته باشد. بنابراین شکل‌گیری و برنامه‌ریزی ستاد ازدواج دانشگاهیان برای این بود اتفاق مازادی با همراهی دستگاه‌های دیگر که هر کدام با ارائه خدماتی کاربردی و اثرگذار پای کار این حوزه بیایند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1229512 برچسب‌ها ازدواج و طلاق

دیگر خبرها

  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • برنامه هیات‌های بندرعباس برای شهادت امام صادق(ع)
  • شهید مطهری در اوج حکمت و استادی، روضه خوانی را ترک نکرد
  • برنامه هیات‌های مذهبی برای سالروز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود