Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:08:44 GMT

دستگاه جدید آنژیوگرافی کردکوی در گمرک آماده ترخیص است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۵۶۵۳

دستگاه جدید آنژیوگرافی کردکوی در گمرک آماده ترخیص است

ایسنا/گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به خرابی دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان قلب شهرستان کردکوی، گفت: دستگاه جدید آنژیوگرافی کردکوی در گمرک آماده ترخیص است.

عبدالرضا فاضل در خصوص ایجاد وقفه در انجام خدمات آنژیوگرافی به بیماران قلبی که در فضای رسانه‌ای و مجازی مطرح شده است، اظهار کرد: برای همه بیماران اورژانسی قلبی نیازمند به خدمات آنژیوگرافی با وجود تعطیلات نوروز و بیماری کرونا، خدمات آنژیوگرافی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مدافعان سلامت استان با وجود خستگی، تعطیلات معنی ندارد.

وی بیان کرد: با وجود خرابی دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان کردکوی در تاریخ ۲۹ اسفندماه، مرکز قلب شهید عباسی بیمارستان صیاد شیرازی گرگان تمام بیماران این مرکز را پوشش داده و بیماری پشت خط نمانده  است.

رییس دانشگاه علوم ‌پزشکی گلستان در خصوص مطالبی که در زمینه فرسودگی آنژیوگرافی کردکوی عنوان می‌شود، گفت: دستگاه آنژیوگرافی جدید توسط بخش خصوصی خریداری و ۴۰ روز قبل وارد گمرک ایران شده است.

 فاضل در ادامه خاطرنشان کرد: نماینده شرکت آنژیوگرافی مستقر در کردکوی هم اقدامات لازم برای تعمیرات دستگاه را تا روز شنبه ۷ فروردین ماه انجام خواهد داد. 

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که دستگاه جدید نصب نشده نمی‌خواهیم خدمت در این مرکز تعطیل شود، افزود: قبل از خرابی دستگاه در این مرکز روزانه ۶۰ مورد آنژیوگرافی انجام می شد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا گلستان، فاضل تصریح کرد: خوشبختانه با راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی گنبدکاووس، هم اکنون ۳ مرکز تخصصی قلب در بخش دولتی و یک مرکز در بخش خصوصی به بیماران قلبی استان خدمات تخصصی ارائه می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کردکوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  حامد کیخائی سرپرست مرکز بهداشت میرجاوه گفت: آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لادیز به دستگاه سل کانتر با ارزش چهار میلیارد ریال برای ارائه خدمت از جمله تشخیص تالاسمی، کم خونی مادران باردار، انجام آزمایش CBC و عفونت‌های ویروسی تجهیز شد.

وی افزود: با راه اندازی این دستگاه امکان ارائه خدمات تشخیصی به بیش از ۱۶ هزار نفر از ساکنان بخش لادیز فراهم شده است.
کیخائی گفت: امیدواریم با تجهیز آزمایشگاه لادیز، خدمات آزمایشگاهی، با کیفیتی بهتر از قبل به شهروندان ارائه شود.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان