Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: کمک‌های مومنانه برای یاری رساندن به محرومان بسیار خوب بوده و گروه های جهادی و بسیجی در این رزمایش همدلانه در کشور همچنان پای کار هستند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا یزدی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در رزمایش کمک های مومنانه در بخش موسیان شهرستان دهلران اظهار داشت: سال گذشته بعد از پیام بسیار مهم و تاریخی رهبر معظم انقلاب رزمایش کمک‌های مومنانه و همدلانه در کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه این اقدامات توسط گروه‌های جهادی بسیجی در کل کشور درحال انجام است، افزود: امروز همه شاهدیم که مردم مومن با هر وضعیت اقتصادی که دارند در تلاش می کنند که در این رزمایش‌ها نقشی داشته باشند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی یادآور شد: در شهر موسیان امروز  شاهد اهداء بخشی از این کمک‌های مومنانه به مردم نیازمند منطقه هستیم که نشان از توجه به مردم و کمک به انها در این شرایط سخت کرونایی است.

سردار یزدی به کاستی ها و مشکلات و محرومیت ها در منطقه موسیان اشاره و گفت: باید به دنبال این باشیم که راه‌های بهتری را برای عزت مردم مومن رقم بزنیم.

وی ادامه داد: جوانان مومن در این رزمایش‌ها در قالب گروه های جهادی بسیجی در حال کسب تجربه هستند و چگونگی باهم بودن، با مردم بودن و رفع مشکلات مردم را دنبال و تجربه می کنند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تاکید کرد: با توانمندی ها و ظرفیت‌هایی که در مردم منطقه سراغ داریم امیدواریم با هم افزایی مشکلات را رفع و به زودی شاهد رفع مشکلات و نارسایی‌های پیش آمده باشیم و انشاءالله در آینده نه چندان دورعزت و افتخار مردم را در عرصه ها شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک های مومنانه مشاور فرمانده کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران

محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه ۱۲ درصد گوشت مرغ موردنیاز کشور در این استان تولید می‌شود، گفت: با توسعه زنجیره مرغ در مازندران، توان صادراتی این زنجیره در استان افزایش خواهد یافت.

او  افزود:استان مازندران قطب تولید طیور کشور به شمار می‌رود و در همه عرصه‌های کشاورزی به عنوان نگین کشاورزی کشور مطرح است، تصریح کرد: زنجیره تولید مرغ یکی از زنجیره‌های مهم در استان مازندران به شمار می‌رود که قابلیت توسعه دارد.

عباس زاده  با اشاره به اینکه زنجیره تامین گوشت مرغ روند رو به رشدی را سپری می‌کند، کفت: مازندران از ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه تولید گوشت سفید برخوردار است به صورتی که بیش از ۵۰ درصد ظرفیت جوجه کشی کشور در مازندران واقع شده و بیش از ۲۷ درصد جوجه یک روزه کشور در استان مازندران تولید می‌شود.

او  با تاکید بر اینکه حدود ۱۲ درصد گوشت مرغ کشور در مازندران تولید می‌شود و این استان در تامین بخشی از نیاز مرغ پایتخت و استان‌های همجوار مشارکت دارد، گفت: در سالجاری با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در جهت افزایش جوجه ریزی در کشور، ظرفیت تولید مرغ در این استان افزایش یافته است و به سمت صادرات گام برداشته شده است.

عباس زاده ابراز امیدواری کرد قابلیت صادرات و گسترش ارسال تولیدات به خارج از کشور در سال‌های آینده با حمایت‌های بیشتر روند پرشتاب تری را بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران