Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیبان جمعه استان ها و شهرستان های کشور امروز ششم فرورودین ماه  در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه انتخاب فرد اصلح در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ را نیز مهمترین وظیفه رای دهندگان اعلام کردند .

امامان جمعه همچنین با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت امام مهدی (عج) خواهات تببین آن برای نسل جوان جامعه شدند.

خطیبان جمعه در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی گفتند: ۱۲ فروردین ماه روز صدور سند آزادی مردم ایران است و این آزادی نیز مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزیده ای از خطبه‌های نماز جمعه که در برخی شهرهای کشور برگزار شد به شرح زیر است:

امام جمعه مشهد گفت: آزادی موجود در فضای مجازی مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار گرفته است.

آیت الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در نخستین سخنرانی امسال خود فرمودند که حداکثر استفاده از فضای مجازی برای دلسرد کردن مردم انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر چهار گروه هستند که از آزادی و عدم مدیریت در فضای مجازی سوء استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه براندازان که تلاش برای انتشار مسائل ضد نظام دارند، گروه استحاله طلبان که به دنبال بازگرداندن منافع خود هستند، جریان الحاد و لامذهب که دشمنی با خدا و انکار دین و حمله به ارزشها و مقدسات دینی را مد نظر دارند و گروه اهانت و ابتذال از جمله این گروهها هستند.

امام جمعه موقت بجنورد نیز انتخاب فرد اصلح در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ را مهمترین وظیفه رای دهندگان اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین "رحیم مهدوی پور" در خطبه های نماز جمعه بجنورد از مردم خواست تا با حضور گسترده خود در این رویداد بزرگ سیاسی و حماسه ملی فرد اصلح و شایسته مد نظر خود را برای مدیریت اجرایی کشور انتخاب کنند.
وی اظهارداشت : انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ نسبت به سایر انتخابات از حساسیت بیشتری برخوردار است و مشارکت حداکثری مردم می تواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی را مایوس کند ، چرا که امروز دشمنان چشم به این رویداد بزرگ سیاسی در ایران دوختند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز  بر تلاش همگانی برای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: گره تولید کشور در همه زمینه‌ها باید با همت جمعی بازگشایی شود.

آیت‌الله « قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه اراک ضمن تبریک عید نوروز و ‌نیمه شعبان افزود: رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال نیز تاکید ویژه بر گره‌گشایی در امر تولید و رفع موانع در این خصوص داشتند که این موضوع باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

امام جمعه خمین هم گفت: سرمایه‌های سرگردان به منظور تحقق شعار سال و تحقق رونق اقتصادی مد نظر مقام معظم رهبری، باید وارد چرخه تولید شود.

حجت‌الاسلام سید «علی حسینی‌پور» در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه خمین افزود: تحقق شعار پشتیبانی و مانع زدایی از تولید محدود به دولت نمی‌شود و تمام نهادها و اقشار مردم باید برای این مهم تلاش کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امسال ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگزار می‌شود، اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات و گزینش فرد اصلح اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد نیز گفت: باتوجه به انتخاب شعار سال و در راستای اجرای فرامین رهبری، موانع تولید برای رشد اقتصادی و رونق کسب و کار در لرستان باید برطرف شود.

 امام جمعه مهاباد گفت: تحقق شعار سال نیاز به تغییر نگرش مسوولان و حمایت واقعی از تولیدکنندگان و صنعتگران در جهت تولید و اشغالزایی دارد.

امام جمعه مهاباد افزود: تمام شعارهای چند سال گذشته نشان دهنده توجه ویژه مقام معظم رهبری به موضوع شکوفایی اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت و رفاه جامعه دارد.

 امام جمعه موقت سنندج نیز به شعار امسال رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: لازمه پیشرفت کشور و تنها راه کاهش تاثیرات تحریم‌های خارجی بر بخش‌های مختلف، حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی است.

ماموستا اقبال بهمنی در خطبه‌های اولین نمازجمعه سنندج در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: هر جامعه‌ای که بتواند روی پای خود باید و از تولیدات داخلی خود استفاده و حمایت و مشکلات و موانع را رفع کند، قدم در راه پیشرفت و توسعه می‌گذارد.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی سبب ایجاد اشتغال برای نیروی انسانی کارآمد و جوان می‌شود، افزود: اگر چشم براه تولیدات دیگر کشورها باشیم، تولید و صنعت داخلی از بین می‌رود و مشکلات اقتصادی نیز بیشتر می‌شود، بنابراین پشتیبانی و استفاده از تولید داخل ضروری است.

امام جمعه موقت شهرری نیز با تاکید براینکه زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات باید فراهم شود، گفت: عوامل آمریکایی و انگلیسی به دنبال انتخابات حداقلی در کشور هستند.

حجت السلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که دنبال مایوس کردن مردم در انتخابات هستند یقینا در خط ولایت فقیه نیستند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری و انتخاب درست می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند، افزود: مردم باید بدانند که جایگاه رییس جمهوری در ریل گذاری اقتصادی کشور، انتخاب مدیران، حل مشکلات کشور و به ویژه معیشت بسیار مهم و حیاتی است از همین جهت علاوه بر حضور پرشور باید انتخاب فرد اصلح را نیز مد نظر قرار دهند.

 امام جمعه موقت سمنان هم گفت: حمایت و خرید کالای داخلی و تولید کالای ایرانی باکیفیت مطلوب از مصادیق تحقق شعار سال ۱۴۰۰ است.

حجت الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد تاریخی امام (ره) این شهر، اظهار داشت: شهروندان با خرید کالای ایرانی به تولید کالای ملی کمک کنند.
وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در آغاز سال نو بیان کرد: پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، و حمایت از کالای ایرانی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ مورد توجه باشد.
امام جمعه موقت سمنان اظهار داشت: رفع سوء‌مدیریت‌ها برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، تصریح کرد: مردم با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امروز با توجه به بسترهای بسیار گسترده و تقاضاهای فراوان در آسیای میانه و غرب آسیا برای کالاهای کشور ما، نیاز جدی به افزایش و جهش تولید داریم.

آیت الله رسول فلاحتی در جمع نمازگزاران با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار داشت: این شعار نشان از اینست که تولید کننده داخلی آن طور که باید حمایت نمی شود لذا برای تحقق شعار سال همه باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تولید باید در کشور رونق پیدا کند، خاطر نشان کرد:  از سرمایه گذارانی که ویرانگری زیست محیطی و فرهنگی ندارند، با آغوش باز استقبال شود تا تولید در این استان ایجاد گردد.

 نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام جمعه ساری نیز  با اشاره به انتخاب « تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها » به عنوان شعار سال جاری ، گفت : همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری افزود : مسئولان باید در سال جدید با بهره گیری بهینه از ظرفیت های موجود در راستای تحقق شعار سال اهتمام بیشتری باشند.

وی همچنین به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال جاری اشاره کرد و گفت : انتخابات مظهر حاکمیت مردم سالاری دینی در نظام اسلامی و پشتیبان قوی برای انقلاب است.

امام جمعه موقت یزد گفت: انتخابات امسال اهمیت زیادی دارد و باید مردم با درایت و بصیرت به افراد صالح، دلسوز و متدین در خط نظام و ارزش‌های انقلابی رای دهند.

حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم به افراد با کفایت، مومن، فداکار و توانمند برای خدمت به مردم و کشور رای دهند.

وی ادامه داد: مردم در انتخابات رییس جمهوری به فردی رای دهند که انقلابی، عدالت محور و با فساد در عمل مبارزه کند و در بخش‌های مختلف در ۴۲ سال گذشته خود را بارها نشان داده باشد که اگر چنین فردی انتخاب شود به کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی کمک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز نیز گفت: امروز دشمن به پیشرفت اقتصادی کشور اعتراف کرده است برآوردها بیانگر آن است که اقتصاد ایران دست کم در رتبه هجدهم قرار دارد.

آیت الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز افزود: رهبر معظم انقلاب هم در سخنرانی خود در ابتدای امسال تاکید کردند که می توانیم اقتصاد کشور را به رتبه‌های بهتر هم برسانیم.

 امام جمعه موقت تبریز هم با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، گفت: مسوولان در تحقق شعار سال بکوشند.

حجت الاسلام و المسلمین رسول عبداللهی در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز اظهار کرد: برای تحقق شعار سال جدید (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) قوای سه‌گانه باید جلوی قاچاق و واردات بی رویه را گرفته و با رفع مقررات دست ‌و پاگیر، اجازه ندهند شعار امسار نیز مظلوم واقع شود.

برچسب‌ها مشهد اراک تولید داخلی جهش تولید ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد اراک تولید داخلی مشهد اراک تولید داخلی جهش تولید ستاد اقامه نماز کشور اخبار کنکور پشتیبانی ها و مانع زدایی ها خطبه های نماز جمعه نماینده ولی فقیه برای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب مقام معظم رهبری امام جمعه موقت جمعه این هفته حجت الاسلام فرد اصلح آیت الله رای دهند سال ۱۴۰۰ مد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در نشست مشترک اعضای هیأت وزیران با استانداران سراسر کشور که پیش از ظهر امروز یک شنبه-۱۶ اردیبهشت در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)، پرچمداری تحول در حرکت عظیم دین مبین اسلام را از نقاط برجسته حیات مبارک این امام همام عنوان و بر ضرورت بهره‌گیری همه کارگزاران نظام اسلامی از فضائل و سیره علمی و عملی اهل بیت علیهم السلام در گره‌گشایی و خدمت به مردم تاکید کرد.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، رئیسی ضمن تاکید بر توجه و کمک گرفتن از قدرت لایزال الهی برای انجام کارها، تصریح کرد: عملیات «وعده صادق» که به ارتقای اقتدار، قدرت، عزت و امید ملت ایران انجامید و به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ زندگی این ملت از سویی نشان داد ایرانیان ملتی هستند که می‌خواهند آزاد و مستقل زندگی کنند و از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران را در باشگاه قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی در بالاترین رده‌ها و جزو قدرت‌های مطرح قرار داد، صرفا با اتکال به خدا انجام شد.

رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه امروز همه صاحبان قلم، بیان و سخن و هر کس که در هر حوزه‌ای تاثیرگذاری دارد باید برای امیدآفرینی و ارتقای امید جامعه تلاش کند، افزود: دشمن به دنبال یاس‌آفرینی است و ما باید برای امیدآفرینی تلاش کنیم. کارگزاران دستگاه‌های اجرایی نیز باید در عرصه عمل و با کار شبانه‌روزی امید مردم را ارتقا دهند. مردم باید این احساس را داشته باشند که دولت دارد کار می‌کند و از سوی دیگر باید ضمن گزارش کارها و اقدامات و تلاش برای گره‌گشایی از اذهان مردم، دلایل و علل ناکارآمدی‌های احتمالی را نیز به گزارش کرد، چرا که مردم صداقت را بیش از هر چیز می‌پسندند.

بانک ها در تامین مالی به موقع واحد های تولیدی کمک‌کنند

رئیس دولت سیزدهم ضمن تقدیر و قدردانی از همه حافظان امنیت در کشور خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال موج سواری هستند تا در گوشه وکنار کشور ناامنی را ایجاد کنند. امنیت را به عنوان یک موهبت الهی و یک‌ضرورت بدانیم. همه اقدامات در گرو امنیت است‌ و انشاالله روز به روز ارتقا خواهد یافت.

وی با اشاره به نقش واحد های تولیدی در تحقق شعار سال بیان کرد: همه ی بخش ها برای تحقق شعار سال باید برنامه داشته باشند. هیچ بخشی از تولید اعم از کارخانه های بزرگ وکارگاه ها نباید در سال جهش تولید بی برنامه باشند، استان ها باید برای جهش تولید برنامه کلان و استانی و اقلیمی داشته باشند. بانک ها باید در زمینه تامین مالی به موقع واحد های تولیدی کمک‌ کنند.

شاهد انتخابات با شکوه در میان دوره ای مجلس خواهیم بود

رئیسی گفت: باید با عموم‌مردم سخن‌گفت، ارتباط با مردم را همواره به استانداران و مدیران تاکید کرده ام. در انتخابات قبل هم مجریان (وزیر کشور و استانداران) هم ناظران(شورای نگهبان) هم عموم‌مردم همت کردند وانتخاب با شکوهی براساس ۴ اصل مورد تاکید رهبرانقلاب برگزار شد.
انشاالله در انتخابات میان دوره ای پیش رو با همت استانداران ۴ اصل مورد تاکید رهبری همواره در اولویت باشد تا شاهد انتخابات میان دوره ای با شکوه باشیم و مجلس شورای اسلامی در زمان خود تشکیل شود.

تشکیل کارگروه‌ویژه برای استان‌هایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند

رئیس دولت سیزدهم در ادامه پرداخت تسهیلات برای واحد های تولیدی، پرداخت تسهیلات ازدواج، مسکن و اشتغال را از موضوعاتی دانست که دولت همواره نسبت به آن دغدغه دارد و خطاب به بانک‌مرکزی وبانک های عامل تاکید کرد: باید این‌موضوعات در اولویت قرار بگیرد .پرداخت تسهیلات برای ازدواج و اشتغال ومسکن بسیار مهم است‌.

رئیسی با تاکید بر اینکه آمار بیکاری در بسیاری از استان‌ها کاهش یافته است، بیان کرد: استان هایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند سریعا کارگروهی را تشکیل دهند تا از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

موانع تولید برطرف شوند

رئیس‌ دولت سیزدهم خاطر نشان کرد: همه ارکان دولت برای توانمندسازی شرکت‌ها، تولیدی‌ها و کارخانجات تلاش کنند. وقتی برای رفع موانع تولید جلسه‌ای برگزار می‌شود، باید نتیجه این جلسات، رفع موانع تولید باشد.

رئیسی یکی از بخش‌های مهمی که می‌تواند در جهش تولید نقش ایفا کند، را تعاونی‌ها برشمرد و گفت: از همین امروز به تعاونی‌ها نقش داده شود.در زمینه فعالیت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها می‌توانند تولید ثروت کنند. اقتصاد کشاورزی مورد توجه قرار بگیرد چون می‌تواند از مهاجرت به شهرها جلوگیری کند.

اقتصاد روستا، مانع مهاجرت

وی با بیان اینکه بخش های مختلف دنبال تولید ثروت بدون فشار آمدن بر مردم باشند، گفت: مثلا دانشگاه ها در حوزه دانش بنیان می توانند تولید ثروت کنند؛ جوانان عزیز ما در شرکت های دانش بنیان با کار خودشان می توانند تولید ثروت کنند. فعال شدن معادن برای کشور ثروت ایجاد می کند؛ کشور ما در برخی بخش ها معروف به بهشت معادن است که باید این معادن فعال شوند.

رئیس دولت سیزدهم بیان کرد: مسأله صرف کردن کشاورزی برای کشاورز و اقتصاد کشاورزی بسیار مهم است؛ در روستاها برق و آب و گاز و جاده و خانه بهداشت داریم اما چرا روستایی رها میکند و به شهر می آید؟ چون می‌گوید اقتصاد روستا و کشاورزی باید صرف کند و قابل پیش بینی باشد؛ تضمین شود که محصولش خریداری می شود. باید از محصولات روستایی ها حمایت کنیم ومحصولاتشان به موقع خریداری شود؛ این می شود اقتصاد روستا که روستایی را به ماندن در روستا امیدوار می کند.

رئیسی خاطر نشان کرد: بخش هایی هم که بالفعل نیستند و بالقوه اند و شما استانداران می توانید آنها را شناسایی کرده و بالفعل کنید؛ یکی از کارهای دولت فعلیت دادن به توانایی های بالقوه در دانشگاه ها، بازرها و سایر حوزه های اقتصادی است که زمینه فعالیت ندارند و باید زمینه را برای آنها فعال کرد.آن روز که رهبر انقلاب فرمودند که باید شرکت های دانش بنیان دو برابر شود، ۵ هزار شرکت بود که امروز به ۱۰ هزار شرکت رسیده است؛ ایشان به خوبی چیش بینی کرده اند که جوانانی هستند که در حوزه های دانش بنیان می توانند در بخش های تولیدی فعال شوند و این کار با اراده و پیگیری ایشان اتفاق افتاد الان هم در کشور زمینه برای فعالیت و رشد بسیار زیاد است.

باید میزان بهره وری را بالا ببریم

رئیس دولت سیزدهم با اشاره به افزایش بهره وری تاکید کرد: به دوستان گفته ام در شورای معاونان وزارت خانه ها و استانداری ها جلسه بگذارید و بهره وری را بررسی کنند که چه کار کنیم تا بهره وری در یک کارخانه یا اداره سازمان افزایش یابد.میزان بهره وری ما پایین است باید آن را بالا ببریم؛ به نهادهای فرهنگی اشاره می کنم؛ در مسأله نهادهای فرهنگی یک سری مسائلی را که دولت خدمت رهبر انقلاب رسید، بیان کردم؛ باید در یک سری مسائل کار فرهنگی کنیم وزارت خانه های فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش، سازمان صداوسیما، چهره ها و ... باید تلاش کنند.

رئیسی بالا رفتن انضباط اجتماعی در جامعه، جلوگیری از اسراف و تبذیر، قانون مداری و ... را از نکاتی برشمرد که باید نهادهای فرهنگی تبلیغ کنند؛ و تاکید کرد: هر چه قانون مداری را در جامعه بالا ببریم، پرونده های قضایی کمتر می شود؛ هر چه انضباط اجتماعی افزایش یابد، شاهد نظم اجتماعی و پیشرفت امور خواهید بود؛ جلوگیری از اسراف و تبذیر هم همین است؛ این الگوهای مصرفی که در جامعه باید نسبت به مصرف آب و برق و گاز و انرژی نیاز است، باید تبلیغ شود.

وی افزود: زمانی رهبر انقلاب در یکی از خطبه های نمازجمعه نسبت به مصرف در کشور آمار دادند که مصرف ما با برخی کشورهای پر چمعیت جهان قابل مقایسه است یا برخی اوقات حتی قابل مقایسه هم نیست؛ اینها باید فرهنگ سازی شود با بخشنامه حل نمی شوند. این کارهای فرهنگی اساسی در جامعه باید نهادینه شود.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903042

دیگر خبرها

  • تولید منحصر به فرد گندم در گلستان / صنایع آردی که در رکود به سر می‌برند
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی