Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:25:53 GMT

برخورد استاندار خوزستان با مدیرعامل آبفا

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۵۷۵۵

برخورد استاندار خوزستان با مدیرعامل آبفا

قاسم سلیمانی‌دشتکی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی خوزستان که با حضور اعضا در شهرستان اندیکا تشکیل شد خطاب به صادق حقیقی پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: چرا با وجود تامین اعتبار لازم برای پرداخت مطالبات معوقه آبداران از اعتبارات ملی سازمان برنامه و بودجه بر اساس پیگیری نماینده عالی دولت در استان، تنها بخشی از حقوق معوقه آنها را پرداخت کردید؟
وی ادامه داد: چرا ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر ‌اعتبار تخصیص داده شده به این منظور، بدون اخذ مجوز در محل دیگری هزینه شده است؟
در ادامه حقیقی پور، مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان توضیحاتی را به استاندار ارایه داد که استاندار قانع نشده و دستور داد تا مدیرعامل شرکت آبفا این نشست را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا آبداران و کارکنان آب و فاضلاب خوزستان برای پیگیری مطالبات خود پارسال چند بار در مقابل ساختمان استانداری دست به تجمع اعتراضی زدند. مهم‌ترین خواسته آنها پرداخت حقوق معوقه و پرداخت حق بیمه خود بود.

برچسب‌ها آب و فاضلاب استانداری خوزستان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب استانداری خوزستان خوزستان آب و فاضلاب استانداری خوزستان خوزستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت و پرداخت معوقه فروردین نیز در خرداد انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی افزود: حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ماه از ۲۰ فروردین آغاز شده و پیش‌بینی این است که با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال شود همچنین تلاش می‌کنیم معوقه فروردین را نیز در خرداد به حساب بازنشستگان واریز کنیم.

بنا به این گزارش، براساس قانون میزان افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سطح حداقل و سایر سطوح، پس از تصویب و ابلاغ هیات‌وزیران اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا

tags # بازنشستگان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد