Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سمنان در سال ۱۴۰۰ به میزبانی مسجد امام خمینی (ره) سمنان، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت عید نوروز، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی یک بار دیگر در شعار سال به مقوله تولید اشاره کردند و این نشان می‌دهد که چقدر استقلال اقتصادی کشورمان در مناسبات امروز تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و حمایت از تولید تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در شعار سال ۱۴۰۰ است که باید مد نظر قرار گیرد، بیان داشت: مسئولان باید از تولید مانع زدایی کنند زیرا تولید است که به توان اقتصادی کشور کمک کرده و استقلال اقتصادی ما را به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه تکلیف مسئولان شامل دولت، مجلس و قوه قضائیه در زمینه شعار سال روشن است اما نباید فراموش کرد که مردم نیز در تحقق شعار سال مسئولیت دارند، بیان کرد: خرید کالای ایرانی راه کمک مردم به تحقق شعار سال و رونق تولید است.

مهدوی نژاد خواستار عزم همگانی برای تحقق شعار سال شد و گفت: کمک به تولید کالای ملی یک اصل مهم و اساسی در کشورمان است از سوی دیگر باید در نظر داشت که اگر ما می‌خواهیم به تولیدمان رونق ببخشیم می‌بایست ابتدا رفع سوء‌مدیریت‌ها را در دستور کارمان قرار دهیم.

وی در دیگر بخش سخنان خود به انتخابات پیش رو در سال ۱۴۰۰ نیز اشاره کرد و گفت: ریاست جمهوری پستی بسیار حساس است و مردم باید در انتخاب خود دقت نظر داشته باشند زیرا انتخاب مردم در این برهه حساس از تاریخ ایران اسلامی، دارای اهمیتی بسزا است.

امام جمعه موقت سمنان خواستار توجه بیشتر مردم به انتخاب فرد اصلح شد و افزود: رئیس جمهور فردی اجرایی و بسیار پر از مسئولیت است لذا باید فردی را در این منصب انتخاب کرد که دارای شرایط مناسب باشد.

مهدوی نژاد با بیان اینکه آحاد جامعه با مشارکت حداکثری خود، در تعیین سرنوشت آینده کشور سهیم هستند، تاکید داشت: مدیریت اجرایی کشور باید به دست فردی کاردان سپرده شود که بتواند امور را به خوبی مدیریت کند.

کد خبر 5176126

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه سمنان ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تردد وسایل نقلیه تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نوروز گردشگری وزش باد سانحه تصادف مسافران نوروزی گرگان اردبیل بوشهر تحقق شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن بیانیه به شرح زیر است:

پیشرفت‌، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.
معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش, کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.
حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.
روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز 12 اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • گام عملی برای جهش تولید