Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@02:08:09 GMT

بازداشت عامل وحشت ساکنین بهارستان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۶۲۰۳

بازداشت عامل وحشت ساکنین بهارستان

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار که با مزاحمت‌ ها و اقدامات شرارت آمیز خود آسایش شهروندان را سلب کرده بود، خبر داد.

سرهنگ «محمدرضا علیزاده» در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت شهروندان مبنی بر ایجاد رعب و وحشت توسط فردی شرور در شهرستان بهارستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از انجام کار اطلاعاتی و اطمینان از صحت موضوع، پاتوق و مخفیگاه متهم را شناسایی در یک عملیات ویژه و در مقابل چشمان مردم شرور را دستگیر کردند.

سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه متهم جرایمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد و شرکت در نزاع‌های دسته جمعی را در پرونده کیفری خود دارد؛ تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان گفت: برخورد با افراد شرور و بر هم زنندگان نظم عمومی از اولویت‌های پلیس بوده و از شهروندان درخواست می‌شود در هنگام مشاهده این گونه افراد با شماره تلفن ۱۱۰ تماس حاصل نمایند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اراذل و اوباش شرارت شرور سلاح سرد اخبار حوادث اراذل و اوباش استفاده از سلاح فرمانده انتظامی شهرستان پرونده پایان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس دختر فیلم تهران آزار ایران قیمت آزار و اذیت شیراز اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه