Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:15:10 GMT

فرماندار: مسافران شهر کلور خلخال را ترک کنند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۶۲۱۹

فرماندار: مسافران شهر کلور خلخال را ترک کنند

فریدون بابایی  روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: از ۱۷۰  تست کرونای انجام شده از افراد مشکوک به کرونا در شهر کلور مرکز بخش شاهرود  ۵۰ تست مثبت  و هفت تست PCR مثبت شناسایی شده که سه نفر از این افراد مبتلا به کرونای انگلیسی هستند.

رییس ستاد قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونای خلخال بیان کرد: وضعیت بخش شاهرود خلخال به علت بی‌توجهی مردم و حضور بی شمار مسافران نوروزی  از مناطق مختلف و  قرمز شده و تا اطلاع ثانوی مسافرت به این بخش از همه مبادی وردی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای کامل محدودیت‌ها طبق مصوبات قرارگاه زیستی شهرستان در بخش شاهرود بویژه شهر کلور خبر داد و افزود: چنانچه  مسافران و هموطنانی که در ایام تعطیلات نوروز امسال به بخش شاهرود آمده و دراین منطقه حضور دارند شهر کلور و مناطق تابعه بخش شاهرود را ترک نکنند شیوع بیشتر این ویروس در این بخش و گسترش آن به مناطق دیگر شهرستان دور از انتظار نیست .

فرماندار خلخال گفت: چهار متبلا به کرونای انگلیسی وسایر افراد درگیر با کرونا در شهر کلور تحت درمان قرار گرفته اند و تلاش می‌شود تا فرداد همه مسافرین غیر بومی این بخش را ترک و زمینه را برای کنترل بیماری  فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، ستاد قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا  خلخال پیش از ظهر امروز در محل بخشداری شاهرود تشکیل جلسه داد و آخرین وضعیت افراد مشکوک ومبتلا به کرونا در شهر کلور و مناطق تابعه مورد ارزیابی اعضای این ستاد قرار گرفت.

برچسب‌ها ویروس کرونا خلخال استان اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خلخال استان اردبیل ویروس کرونا خلخال استان اردبیل بهداشت و سلامت اخبار کنکور بخش شاهرود شهر کلور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه هفته مشاغل در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سیدمحمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها را به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و مهارت‌های دانش آموزان، معرفی رشته‌های شغلی هنرستان‌ها و ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در تحصیل کرده‌ها عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • نمایشگاه هفته مشاغل در شاهرود
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!