Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@16:52:42 GMT

ژابی آلونسو تا 2022 با رئال سوسیداد تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۶۲۴۵

سرمربی تیم ب رئال سوسیداد به کارش در این باشگاه ادامه می دهد

هفته گذشته بود که بیلد، اسکای ایتالیا و گاردین گزارش دادند ژابی آلونسو، سرمربی تیم ب رئال سوسیداد هدایت مونشن گلادباخ را برعهده خواهد گرفت اما فردای آن روز، کیکر این خبر را تکذیب کرد.

وب سایت رئال سوسیداد امروز گزارش داده ژابی آلونسو قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تا تابستان 2022 با این باشگاه تمدید کرده و این یعنی آلونسو فصل آینده هم به کارش در باشگاه رئال سوسیداد ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، انتقال این سرمربی اسپانیایی به باشگاه مونشن گلادباخ منتفی است. 

اخبار داغ 

بازگشت کاوه رضایی به استقلال؟ شاید لیگ بیست و‌ یکم پس از ادعای مرگ 6500 کارگر؛ فقط 35 نفر درگذشتند! ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت مارکو فان باستن: بیایید حداقل یک بار فوتبال بدون آفساید را امتحان کنیم گل زیبای روبرت لواندوفسکی به مجارستان (مجارستان 3-3 لهستان) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال سوسیداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس

مدافع چپ اسطوره‌ای لوس بلانکوس امروز در باشگاه رئال مادرید حضور یافت تا شاهد تمدید قرارداد پسرش باشد.

طرفداری | مارسلو، اسطوره رئال مادرید امروز برای تمدید قرارداد پسرش به مادرید برگشت.

به گزارش فابریتزیو رومانو، انزو آلوز، پسر مارسلو، مدافع برزیلی اسطوره‌ای رئال مادرید، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. پسر مارسلو که متولد 2009 و 14 سال سن دارد امروز با حضور پدر و خانواده‌اش، قرارداد جدیدی با رئال مادرید به امضا رساند. مارسلو هم امروز چهارشنبه برای تمدید قرارداد پسرش به رئال مادرید بازگشته بود.

مشخصات انزو آلوز متولد: 16 سپتامبر 2009 (14 سال) ملیت: برزیلی قد: 175 سانتی‌متر پست: هافبک هجومی و مهاجم پای تخصصی: راست پا

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • ژابی آلونسو: برای جشن گرفتن زود است؛ رم می‌تواند کامبک بزند
  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • تکنیک ژابی آلونسو، ژاوی و کلوپ در تمرینات / فیلم
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود