Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:20:34 GMT

استاندار فارس: راههای استان توسعه چشمگیری داشته است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۶۳۵۴

استاندار فارس: راههای استان توسعه چشمگیری داشته است

عنایت‌الله رحیمی، روز جمعه در جریان بازدید از قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی فارس در شیراز افزود: در همین راستا و در آینده نزدیک، استان فارس برای نخستین بار صاحب آزادراه می‌شود.
وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر بسیاری از راه‌های اصلی استان به بزرگراه، راه‌های فرعی و روستایی نیز به راه‌های اصلی تبدیل شده و نقاط حادثه خیز بسیاری در استان اصلاح شده است که همه این دستاوردها نیازمند سرمایه‌گذاری بسیار وسیعی بوده که هم توسعه را به ارمغان بیاورد و هم تلفات و خسارت‌های ناشی از حوادث جاده‌ای را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار فارس اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که همواره با آن مواجه بوده‌ایم بحث حوادث رانندگی است که خسارت‌های جانی و مالی زیادی را وارد می‌کند و علت عمده این حوادث نیز عامل انسانی و ناشی از رعایت نکردن و بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.
رحیمی اضافه کرد: برای حل این معظل نیازمند یک فرهنگ سازی گسترده در جامعه هستیم که قسمت اعظم این کار نیز به دستگاه‌هایی غیر از نیروی انتظامی باز می‌گردد.
او گفت: برای کاهش حوادث رانندگی، طی سال‌های گذشته حذف نقاط حادثه خیر بسیاری را در استان در دستور کار قرار دادیم و اعتبارات زیادی هم در این زمینه هزینه شد که امسال نیز این موضوع ادامه خواهد داشت.
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، امنیت را لازمه توسعه دانست و گفت: اگر کار مثبتی در استان صورت می‌گیرد و تحولی ایجاد می‌شود در سایه آرامش و امنیتی است که رهاورد کوشش پرسنل نیروی انتظامی است.
رحیمی گفت: به رغم همه مشکلات موجود از جمله کرونا، تحریم‌ها، فشارهای اقتصادی و حوادث طبیعی، اما آرامشی که در فارس حکم فرما بوده زمینه ساز تمام اتفاقات مثبتی است که در این استان رقم خورده است.
وی تصریح کرد: مجموع اقدامات نیروی انتظامی در حوزه تامین امنیت سبب شده که سرمایه‌گذار با احساس آرامش و امنیت اقدام به سرمایه‌گذاری کند.
استاندار فارس افزود: نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف وظایف بسیاری بر عهده دارد که اینکه انتظار داشته باشیم همه این مسائل را به تنهایی مدیریت و کنترل کند منطقی نیست و مشارکت مردم را نیز می‌طلبد.

برچسب‌ها نیروی انتظامی فارس شیراز استانداری فارس تصادفات جاده ای عنایت الله رحیمی فارس نوروز 1400 پروندهٔ خبری کارنامه دولتمردان در دیار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس شیراز استانداری فارس نیروی انتظامی فارس شیراز استانداری فارس تصادفات جاده ای عنایت الله رحیمی فارس نوروز 1400 اخبار کنکور استاندار فارس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس

معاونت اجتماعی استان فارس از غرق شدگی ۵ نفر از شهروندان در شهرستان‌های استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، کرامت‌الله برومندی؛ فرمانده انتظامی فراشبند گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدگی 2 پسر در رودخانه‌ای حوالی روستای کورش‌آباد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد 2 پسر 18 و 25 ساله در حال عبور از رودخانه بوده‌اند که به علت جریان شدید آب، غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی فراشبند به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخر‌های کشاورزی و سد‌ها حریم امنی برای شنا، تفریح و گذر نیست و نوجوانان باید به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن استفاده کنند.

 غرق شدن 3 نفر در کانال آب‌رسانی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت هم بیان کرد: عصر روز شنبه 15 اردیبهشت در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن 3 نفر در کانال آب‌رسانی، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

فرشید زینلی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که 3 پسر که یکی 8 و دو نفر 11 ساله بوده‌اند، در کنار کانال مشغول بازی بوده‌اند که به دلیل بی احتیاطی به درون آب سقوط و منجر به فوت آنان می‌شود.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه اجساد متوفیان توسط عوامل امدادی از آب خارج شد، با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، از خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی همواره مراقب فرزندان خود باشند.

انتهای پیام/424

 

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت