Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:44:57 GMT

دستگیری یک زن به اتهام سرقت پیکان وانت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۶۴۲۰

دستگیری یک زن به اتهام سرقت پیکان وانت

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: زنی که برای استعمال مواد مخدر یک دستگاه خودروی پیکان وانت سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، سرهنگ سعید مجیدی روز جمعه بیان داشت: چهاردهم اسفند ماه پرونده ای با موضوع سرقت یک دستگاه خودروی پیکان وانت به همراه دستگیری ۲ زن  توسط تیم گشت انتظامی کلانتری ۱۴۶ حکیمیه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: چکیده پرونده نشان از این داشت، گشت انتظامی کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده محله حکیمیه به رانندگی زنی که سوار بر یک دستگاه خودروی وانت پیکان بود، مشکوک می شوند و  پس از توقف خودرو  به اظهارات راننده و سرنشین خودرو که وی نیز زنی جوان بود، مشکوک و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری حکیمیه انتقال می دهند.

 رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در استعلام های پلیسی مشخص شد که خودرو پیکان وانت  سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در سامانه پلیس دارد، ادامه داد: راننده خودرو اظهار داشت،  برای تامین مصرف مواد مخدر خودروی وانت پیکان را سرقت کرده است و سرنشین خودرو از سرقتی بودن آن بی اطلاع است.

این مقام  انتظامی تصریح کرد : کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد و هر دو متهم برای اخذ دستور قضائی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سارق زن سارق پیکان وانت سرقت پیکان وانت سارق معتاد سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 پیکان وانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار وکیل آباد مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یکی از متهمان که دارای سوابق متعدد سرقت بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها که مسروقه بود را نیز کشف کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به سرقت‌های متعدد محتویات و قطعات خودرو با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد که ماموران کلانتری شهرک فراجا با هماهنگی مقام قضایی در اقدام‌هایی مجزا هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه هایشان تعداد زیادی قطعات مسروقه خودرو کشف کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد