Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تولید کننده دستگاه‌های رای‌گیری الکترونیکی «دومینیون» در آمریکا امروز (جمعه) دادخواستی به دادگاه ارائه کرده و از شبکه خبری فاکس نیوز به دلیل انتشار اخبار نادرست درباره این شرکت شکایت کرده است.

پایگاه آکسیوس در این باره نوشت: «شرکت دومینیون درخواست غرامت ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیارد دلاری از شبکه فاکس نیوز کرده و گفته است این شبکه خبری اطلاعات نادرستی درباره دست داشتن این شرکت در تقلب انتخاباتی سال گذشته میلادی داشته است.»

این اولین باری است که این شرکت از یک رسانه آمریکاییِ طرفدار «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین این کشور، برای دریافت غرامت شکایت کرده و گفته است که به توطئه‌های بی‌اساس درباره انتخابات دامن زده‌اند.

این شرکت پیشتر از «رودی جولیانی» وکیل ترامپ، «سیدنی پاول» وکیل و طرفدار ترامپ، و «مایک لیندل» مدیرعامل شرکت بزرگ آمریکایی و طرفدار ترامپ نیز شکایت کرده بود. این افراد همگی در برنامه‌های فاکس نیوز به عنوان مهمان حضور داشته‌اند.

در بخشی از دادخواست این شرکت با بیان آنکه شرکت دومینیون بار‌ها تلاش کرده تا از اقدامات نادرست این رسانه جلوگیری کند، اما با بی‌توجهی عوامل فاکس نیوز مواجه شده، آمده است: «فاکس نیوز درباره تقلب انتخاباتی داستان‌سرایی و از آن در راستای تبلیغات خود استفاده کرده است.»

وکیل شرکت دومینیون نیز در این باره گفت: «این اقدامی آگاهانه و از روی عمد بوده تا چنین دروغ‌هایی را تکرار و بار‌ها رسانه‌ای کنند و از این راه تماشاگران خود را نگاه دارند.»

وزارت امنیت میهن آمریکا پیشتر با بیان آنکه انتخابات سال گذشته در این کشور مطمئن‌ترین انتخابات بوده است، اعلام کرد: «هیچ کلاهبرداری انتخاباتی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا روی نداده است.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تقلب در انتخابات آمریکا فاکس نیوز دونالد ترامپ فاکس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام